Jump to content
PrioX

De grootste Rockstar en GTA collectie!?


Wie denkt dat hij of zij veel leuke GTA/Rockstar hebbedingetjes heeft zal vast verbaasd opkijken na het zien van de onderstaande video. Het YouTube-kanaal GTA Series Videos heeft namelijk een video gemaakt waarin ze, na eigen zeggen, de grootste GTA en Rockstar Games collectie laten zien. En ze kunnen wel eens gelijk hebben. Van exclusieve goodies tot promotiemateriaal, het zit er allemaal tussen. Sommige voorwerpen zijn inmiddels al 15(!) jaar oud en nergens meer te verkrijgen. En waarschijnlijk zitten er ook voorwerpen tussen die jij en ik nog nooit eerder gezien hebben en waarschijnlijk ook nooit zullen bemachtigen :-(.

 

Het kanaal is van plan om nog meer delen online te plaatsen in de toekomst. Heb jij ook een bijzondere GTA of Rockstar collectie? Aarzel niet en post het in dit topic8)

 

 

 

Bron: GTA Series Videos

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eén van de grootste he, niet dé. Zou ook wel wat zijn om te claimen :puh: 

 

Hoe dan ook, wel een bijzondere collectie. Leuk!

 

Denk dat Tank ook wel een grote collectie heeft. De sky was the limit een paar jaar geleden voor de grote fansites, laat staan de grootste van allemaal.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch bijzonder om te zien wat er in de loop der tijd allemaal gemaakt is.

 

Mijn meest bijzondere GTA-gerelateerde item is trouwens niet van Rockstar of GTA Games, maar deze:

Bradygames GTA IV.png

M'n vrouw had 'm zien liggen in een supermarkt (ik verzin het echt niet) en voor me meegenomen toen ik die game net had. Ik heb er veel plezier aan beleefd, en het is nog steeds leuk om er af en toe doorheen te bladeren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 30-8-2017 om 12:06, Guardian1980 zei:

M'n vrouw had 'm zien liggen in een supermarkt (ik verzin het echt niet) en voor me meegenomen toen ik die game net had. Ik heb er veel plezier aan beleefd, en het is nog steeds leuk om er af en toe doorheen te bladeren.

Cool dat er ook een Nederlandstalige versie is, dat wist ik niet. Ik heb hier zelf de Engelse versie liggen. Inderdaad leuk om zo nu en dan doorheen te bladeren, leuke herinneringen. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

dat wist ik niet

Sterker nog, zelfs Google heeft geen idee. Ik keek daar net eens en blijkbaar is de NL-versie in 2009 kortstondig verkrijgbaar geweest in een enkele winkel. Blijkbaar heb ik een redelijk zeldzaam exemplaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

27 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Sterker nog, zelfs Google heeft geen idee. Ik keek daar net eens en blijkbaar is de NL-versie in 2009 kortstondig verkrijgbaar geweest in een enkele winkel. Blijkbaar heb ik een redelijk zeldzaam exemplaar.

Ben benieuwd wat ik heb. Binnenkort eens kijken. Had ook relatief snel gekocht, was beetje online gehyped. Maar denk dat ik via Bol.com ofzo gekocht heb, en die zal wel niet de NL versie in 't assortement hebben gehad.

 

Wel heel lief van je vrouw!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎25‎/‎09‎/‎2017 om 21:02, Guardian1980 zei:

Sterker nog, zelfs Google heeft geen idee. Ik keek daar net eens en blijkbaar is de NL-versie in 2009 kortstondig verkrijgbaar geweest in een enkele winkel. Blijkbaar heb ik een redelijk zeldzaam exemplaar.

Heb dezelfde Nederlandstalige versie liggen thuis, kon je in 2008 gewoon in de Carrefour kopen.

 

Bewerkt: door Mstyle08Z

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook ooit nog eens een Frans gamemagazine gekocht. Heb het misschien over 13-14 jaar geleden. In dat magazine zat een pagina met daarop alle cheats van GTA Vice City, met bijhorende afbeeldingen. Volgens mij was dat ook wel een exclusief iets. Helaas was het magazine nogal versleten en heb ik deze al jaren niet meer. Google levert helaas ook niets op. :( 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...