Jump to content

GTA moet een karaktercreatie-systeem krijgen.


PrioX

GTA moet een karaktercreatie-systeem krijgen  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA moet een karaktercreatie-systeem krijgen

    • Eens
      1
    • Oneens
      10
    • Anders...
      0


Recommended Posts

sml_gallery_1_164_459111.jpgAlle GTA's hebben hun eigen protagonist die Rockstar voor ons gekozen heeft. In veel GTA's kunnen we iets cosmetisch aan de protagonist veranderen zoals kleding, kapsels, en tatoeages. Maar we hebben eigenlijk nooit de mogelijkheid gekregen om de protagonist volledig zelf te creëren zoals bijvoorbeeld in Saints Row mogelijk is.

 

Een soortgelijk systeem hebben we wel al gehad in GTA Online, waarbij we ons karakter konden samenstellen. Lijkt jou het wat als Rockstar ervoor kiest om zo'n systeem ook naar de singleplayer te brengen waardoor je zelf de protagonist mag creëren? Of heb jij liever de protagonist die Rockstar ons overhandigd? Deel je mening.  

Link to comment
Delen op andere websites

Een protagonist hoort bij een verhaal. Niko moest een Rus zijn, CJ een afro-Amerikaan, enz, om in het verhaal te passen. Ik krijg daarom het liefst een protagonist toegewezen. Het customizen snap ik nog, maar echt een eigen character lijkt me niet nodig. GTA Online is wat dat betreft natuurlijk anders; daar ben je zelf de auteur van je eigen verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het systeem in GTA Online vind ik begrijpelijk, maar in singleplayer zie ik liever een personage dat al bestaat. Zoals Dutchy al aangeeft kan het opeens niet meer kloppen als je een compleet andere personage voor een huidige protagonist zou vervangen. In toekomstige GTA's valt daar wellicht op in te spelen, maar dat hoeft van mij niet. Een kleine bewerking zoals het kapsel vind ik wel prima, maar veel meer dan dat is eigenlijk niet nodig. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb liever geen karaktercreatie systeem, het lijkt me dan ook ingewikkeld voor Rockstar Games. Dat zou betekenen dat hun meerdere mensen moeten zoeken om dingen te gaan inspreken voor de één protagonist. Geef mij maar gewoon weer een karakter met eigen verhaal dan dat we meteen iets zelfs moeten gaan maken. Kapsels, kleding of tatoeages zouden echter niet een vreselijke toevoeging zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...