Jump to content
PrioX

Nieuw in GTA Online: de Ocelot Ardent!


medium.ardent.png.63a4a577ea9dd18ec01d43

 

Verassing! :clown: Rockstar Games heeft vandaag de laatste auto van de Gunrunning DLC beschikbaar gemaakt in GTA Online. De Ocelot Ardent is te koop bij Warstock Cache and Carry voor $1.150.000. Aangezien het een auto is uit de Gunrunning DLC is het niet zomaar een auto. Er zitten namelijk ingebouwde miniguns in de voorbumper waarmee je de vijand de stuipen op het lijf kan jagen. 

 

Hoewel de beschrijving aangeeft dat je met het voertuig de zee in kan rijden is dit niet aangeraden. In tegenstelling tot de Lotus Esprit (uit de James Bond film ''The Spy Who Loved Me'' waarop de Ocelot Ardent gebaseerd is) zal je naar de zeebodem zinken. :muur:

 

Wat ook niet als een verassing zal aankomen zijn de bonussen en kortingen die deze week vernieuwd zijn. Bekijk ze hier

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 22-8-2017 om 23:59, .Sharingan zei:

Wat een lelijk ding. JB700 met werkende guns zou leuker zijn geweest.

Snap ik eigenlijk sowieso niet waarom ze dat er nog niet in hebben gedaan. Ik bedoel, het zat in de story mode en er zijn inmiddels genoeg voertuigen die bewapend zijn. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...