Jump to content

Hoop jij nog op een 10-Year Anniversary editie van VCS?


PrioX

Recommended Posts

Rockstar Games heeft er een gewoonte van gemaakt om voor GTA's een speciale ''10-Year Anniversary'' editie te maken voor wanneer het spel 10 jaar oud is. Zo hebben we deze al voorbij zien komen voor GTA III, Vice City, San Andreas en Liberty City Stories. GTA Vice City Stories bestond vorig jaar precies 10 jaar en we hebben nu bijna een jaar later nog steeds geen 10-Year Anniversary editie gezien. Hoop jij dat er nog zo'n editie wordt uitgegeven door Rockstar en zo ja waarom? :) 

 

Ikzelf ben niet zo van het gamen op een mobiel platform. Dus mij maakt het niet veel uit. Maar om de traditie voort te zetten zou het wel leuk zijn mocht Rockstar zo'n editie op de markt brengen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, de handhelds zijn nooit echt van de grond gekomen. De PSP was eigenlijk bijzonder snel alweer verouderd en heeft al bijna de status van "retro" of "vintage". Ik heb mijn eerste PSP-1000 nog altijd achter me in de kast liggen met de custom firmware erop om de CheatDevice te kunnen draaien. Ah, wat een tijden waren dat. Uren zitten vloeken omdat die exploit toch maar niet wou werken. :puh:

 

Ik denk niet dat een Anniversary edition erin zit voor welk platform dan ook. Het is duidelijk dat de spellen zijn gemaakt voor de "Sony-architectuur" aangezien ze ook nooit op PC of XBox zijn uitgekomen. Ook interessant om te weten: Vice City Stories voor PSP is 1,2 GB groot. Dat is minder dan de laatste update voor GTA Online. Denk daar maar eens over na.

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Big Boss zei:

Ik denk niet dat een Anniversary edition erin zit voor welk platform dan ook. Het is duidelijk dat de spellen zijn gemaakt voor de "Sony-architectuur" aangezien ze ook nooit op PC of XBox zijn uitgekomen. 

Dat is met LCS toch ook? En die is ook te spelen op een smartphone.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game op de PSP en op de PS3. Persoonlijk zit ik er niet op te wachten, maar voor hen die de game nog nooit hebben gespeeld zou het een mooie optie zijn. Verder zie ik het vooral als uitmelken, iets waar Rockstar natuurlijk erg goed in is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Op 4-9-2017 om 21:00, Danger_dog_guy_7 zei:

Hoop alleen op een remaster van VCS op ps4, koop hem gelijk. Mis de game te veel maar heb niks om hem op te spelen. :(

Die kans zit er nu dus in: *KLIK*. VCS en LCS hebben een ESRB-rating voor PS4 gekregen... dat zal vast niet zomaar zijn :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...