Jump to content

What is GTA Online?


JasonStatham

Recommended Posts

Een paar maanden geleden had ik een video geupload van GTA Online die ik had gemaakt, het is een wat experimentele film. Geschoten zonder script. Niks is ingestudeerd. Kent geen dialoog en ook geen verhaal, maar het is een mooi antwoord op de oeroude vraag: "Wat is GTA Online?"

Het is een langzame film, de hoofdrolspeler staat vaak onnodig stil, maar de climax naar de finale is ongekend. Chris Nolan, take notes.

 

Enjoy:

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Het leven is keihard in Los Santos. Hoe vaker ik dit werk terugkijk, hoe meer waardering ik ervoor krijg.

Op 9/10/2017 om 20:26, FrankyFourFingers zei:

... het is een wat experimentele film. Geschoten zonder script. Niks is ingestudeerd.

Het is toch knap dat ik zo een tragiek in mekaar heb weten te zetten, zo onbedoeld, zo geniaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het clippen tegen de muren wel erg nauwkeurig voor hoe het is om naar willekeurige GTA-runs te kijken. En natuurlijk is het einde zeer passend, het mist enkel nog wat beledigingen die naar je worden geslingerd en we zijn compleet!

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom koop ik nooit de goedkoopste optie. Te veel spelers, te veel gezooi en vergeet het maar om je MOC, buzzard/cargobob of plane in de buurt achter te laten als je hem nog terug wil zien. 

 

Mooie video, al had ik graag wat langer enkel wolken gezien... :puh: 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...