Jump to content

Hulp gevraagd


MTopelen

Recommended Posts

Hallo Allemaal, :cya:

Ik ben met twee vrienden pas begonnen met GTA Online.

Nou zitten we met een aantal vragen / problemen. Ik hoop hier een beetje duidelijkheid te krijgen.

 

Het volgende is het geval :

Ik heb een crew aangemaakt waar wij met zijn drieën in zitten.

1. Is het mogelijk om samen geld te verdienen als we b.v. een winkel overvallen ? Of krijgt degene die de tas met geld pakt alle geld ?

2. regelmatig komt het in de game voor dat we ineens niet meer bij elkaar in de sessie zitten, dan moeten we elkaar eerst weer uitnodigen om samen te spelen. Is hier iets aan te doen ?

3. Als we een missie willen doen, komt het regelmatig voor dat we niet samen spelen. Hoe moeten we dit aanpakken ?

 

Over het algemeen is het net alsof we niet als een team kunnen spelen. Hoort dit zo of doen we iets verkeerd ?

 

Ik hoop dat jullie ons een beetje op weg kunnen helpen....! :tu:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo MTopelen, welkom op het forum! :) 

 

1 uur geleden, MTopelen zei:

1. Is het mogelijk om samen geld te verdienen als we b.v. een winkel overvallen ? Of krijgt degene die de tas met geld pakt alle geld ?

Wanneer je een winkel overvalt krijgt alleen degene die het geld oppakt het geld. Je kan dit echter wel verdelen onder je vrienden door via het Interaction Menu naar 'Inventory' en dan 'Cash' te gaan. Hier staat een optie om het laatstverdiende geld te delen met andere spelers. 

 

Als je samen geld wilt verdienen kan ik je aanraden om eerder een organisatie of motorclub te beginnen. Als de leider van de organisatie of motorclub een opdracht start (in de freemode) krijgen de leden ook wat geld.

 

1 uur geleden, MTopelen zei:

2. regelmatig komt het in de game voor dat we ineens niet meer bij elkaar in de sessie zitten, dan moeten we elkaar eerst weer uitnodigen om samen te spelen. Is hier iets aan te doen ?

Ik geloof dat hier niet veel aan te doen is. De matchmaking van Rockstar blijft nu eenmaal gammel. Je kan uiteraard wel een Crew sessie starten via het Online menu in de Storymode. Maar deze is dan alleen toegankelijk voor crewleden. Maar misschien is dat juist wat je zoekt.

 

Misschien dat dit ook aan de internet connectie kan liggen. Misschien dat jullie connecties met elkaar botsen waardoor jullie telkens uit elkaar worden gegooid. Hier heb ik verder niet zoveel verstand van. Kunnen jullie wel gewoon lange tijden met elkaar in dezelfde sessie spelen, of worden jullie alleen uit elkaar gegooid wanneer je een Job gespeeld hebt?

 

1 uur geleden, MTopelen zei:

3. Als we een missie willen doen, komt het regelmatig voor dat we niet samen spelen. Hoe moeten we dit aanpakken ?

Ik geloof dat wanneer iemand een missie start de vrienden ook automatisch een uitnodiging krijgen via het in-game mobieltje. Dit weet ik alleen niet helemaal zeker. Verder kan je natuurlijk ook een missie starten en wachten tot je vrienden ook joinen. Dit kan via het menu: Menu > Online > Jobs > Play Jobs > Rockstar Created > Contact Missions (of iets anders) > Kies een Job. I.p.v. er eentje te joinen zal je er nu eentje aanmaken waardoor je vrienden rustig kunnen joinen. 

 

Hopelijk helpt het je een beetje. Als er meer vragen zijn horen we ze graag! :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...