Jump to content

karakterpopje veranderen


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo, ik heb een vraagje ivm mijn karakterpopje. Ik ben nu level 150 en zou graag een ander gezicht willen, iets verfijnder. Ik weet als je een totaal nieuw (2de) karakter neemt, ga je naar de paskamer om te kiezen man/vrouw, ouders, gezicht, kledij,... Maar als je met je huidige karakter bent, kan je enkel die kiezen om te spelen. Niet naar paskamer gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

ow 100.000dollar :o dan laat ik het wel zo :)  Heb veel zin ook om alles van nul opnieuw te doen zodat ik van die vervelende Lester calls af ben, maar dan zijn er nog Ron en Agent 14 die je constant bellen. Dus geen oplossing hierbij. En ben dan men level kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
16 minuten geleden, SilverRST zei:

Als je een level 120+ bent, kan je ervoor kiezen om je tweede character ook level 120 te kiezen of vanaf 1 te beginnen. En krijg je dan ook een gratis high-end appartement met 10car garage.

Ik kan mij dit ook wel herinneren, ik maakte een keer een nieuw poppetje toen ik opeens zag dat ik gewoon hetzelfde level had en een appartement kreeg. Ik had wel level 40 ofzo? Wel leuk van Rockstar Games. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Asphyxiated zei:

Ik kan mij dit ook wel herinneren, ik maakte een keer een nieuw poppetje toen ik opeens zag dat ik gewoon hetzelfde level had en een appartement kreeg. Ik had wel level 40 ofzo? Wel leuk van Rockstar Games. :)

Dat klopt. Als ik me goed kan herinneren was dat mogelijk sinds Bikers DLC.

Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, SilverRST zei:

Als je een level 120+ bent, kan je ervoor kiezen om je tweede character ook level 120 te kiezen of vanaf 1 te beginnen.

En krijg je dan ook een gratis high-end appartement met 10car garage.

Dat is mijn vraag niet ! Mijn vraag was of ik mijn huidig karakter kon veranderen van looks! Wat ik ondertussen weet voor 100.000$ . Maar het grootste probleem was dat ik van die Lester, Ron, Agent 14, af wou raken maar deze irritante phones zijn ook als je level 1 hebt !

 

"alles van nul opnieuw te doen zodat ik van die vervelende Lester calls af ben, maar dan zijn er nog Ron en Agent 14 die je constant bellen. Dus geen oplossing hierbij. En ben dan men level kwijt. "

Link to comment
Delen op andere websites

Naast Lester, Ron en Agent 14 krijg je ook de phonecalls van Brucie, Dom en Simeon en soms ook van Martin.

R* heeft tot heden nog steeds niet de optie toegevoegd om de irritante phonecalls te stoppen en gaat ook niet gebeuren.

Hoe je het ook wendt of keert, je blijft sowieso hun phonecalls ontvangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...