Jump to content
PrioX

Donderdag nieuwe Red Dead Redemption 2 info!


medium.2a40b0dc44550e9f35317b3df363fdbf9

 

Nadat er in mei bekend werd dat Red Dead Redemption 2 werd uitgesteld tot de lente van 2018 heeft Rockstar de kaken stijf op elkaar gehouden. Toch hadden ze voor deze zomer nog wat informatie beloofd. En precies vandaag, de laatste dag van de zomer, hebben ze aangekondigd dat we donderdag 28 september om 17:00 uur nieuwe informatie kunnen verwachten. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een nieuwe trailer. Verder is er op dit moment nog niet veel bekend. Maar ik kan in ieder geval niet wachten! :eten:

 

Zet de cowboyhoeden maar weer op! :sigaar:

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

6 uur geleden, PrioX zei:

Ik hoop stiekem al op een gameplay trailer. Maar ik denk dat we daar nog wel even op kunnen wachten. :-( Hopelijk stelt de trailer niet teleur nu we bijna 1 jaar hebben mogen wachten. Maar dat betwijfel ik. ^_^

1 JAAR?! Het voelt echt niet als een jaar, hoogstens een halve. Dan wordt het Idd wel tijd voor een goed trailertje!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zit met een dilemma: Ik ga deze game sowieso kopen, maar ik wil liefst zo weinig mogelijk weten over de game zodat ik het allemaal zelf kan ontdekken. Zelfs het hoofdpersonage hoef ik niet te weten. Dus ik ga proberen alle trailers en informatie te vermijden. Maar langs de andere kant wil ik ook wel nieuwe beelden zien zodat het wachten wat draaglijker wordt. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb precies hetzelfde, Platypus. Misschien in mindere mate, maar toch zeker een soortgelijk gevoel. Eerlijk gezegd wil ik niet zo hyped worden als ik toen bij GTA V was omdat ik game minder goed vond dan ik vóór de release verwacht had. Dat scenario wil ik bij RDR2 graag voorkomen. In de gamewereld is er niets zo verschrikkelijk als een game die tegenvalt terwijl je er zo lang naar hebt uitgekeken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hyped ben ik niet want heb geen console tot mijn bezit. Maar ben wel nieuwsgierig naar en wie weet komt RDR2 wel naar PC over 6 maanden na de console release. Maar eigenlijk is dat geen excuus meer want het is geen PS3/X360 spel en is het x86, wat dus goed zou moeten komen.

Tot de dag van vandaag geniet ik van GTAV met high/veryhigh en constant 1080p60 op mijn inmiddels verouderde GTX780.

 

RDR2 ziet er prachtig uit, althans in de promoscreens want in zulke screens lijkt het wel of ze sharpness hebben gebruikt dat op hoog staat.

En tegenwoordig is online nauwelijks meer weg te denken en ben ook eens benieuwd hoe ze RDR2 online gaan aanpakken, mocht het zover komen.

Hopelijk niet nog meer gepush van shrek kerds.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...