Jump to content

Opschoning forumindex


Dutchy3010

Recommended Posts

Zoals je waarschijnlijk al zag voordat je in dit topic bent beland, is de forumindex ingrijpend gewijzigd, om (1) GTA Online een prominentere plaats te geven, (2) een logischere/prettigere indeling te hebben en (3) het aantal fora op de forumindex te verminderen. Om dit laatste te bereiken, zijn een aantal fora samengevoegd. Dit is beoordeeld aan de hand van de activiteit van alle fora - al hebben GTA fora uiteraard hun plaats behouden.

 

Het is even wennen, maar ik vind de nieuwe indeling nu al fijner. Suggesties en (gefundeerde) kritische noten zijn uiteraard welkom. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, Skullz. Maar dat is met name gebaseerd op activiteit (aantal posts) in bepaalde subfora. Dan kan je natuurlijk twisten over individuele fora -ik leid bijvoorbeeld aan de reactie van Caby af dat hij Opinie bij NOTA geen geslaagde keuze vond- maar het is m.i. niet vreemd om fora samen te voegen waar eigenlijk weinig in gepost werd. In Software en Gadgets werd nauwelijks wat gepost, dus die samengevoegd met Hardware. In de GFX fora werd heel weinig gepost, dus één subforum volstaat naar mijn mening. Bijna alle keuzes zijn gemaakt op basis van data uit het ACP.

 

Ik (wij) sta (staan) zeker open voor jullie commentaar, dus mocht bijvoorbeeld het algemeen beeld zijn dat Opinie terug moet komen, dan valt daar zeker wel een mouw aan te passen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Geen goede nieuwe indeling imo. Ik vind de volgorde heel erg raar nu. Mededelingen horen in mijn opinie altijd bovenaan te staan :) Daarnaast vind ik alle games bij elkaar totaal niet overzichtelijk. De intentie is goed overigens, maar de uitvoering had beter gemogen. 

Link to comment
Delen op andere websites

19 minuten geleden, aron24 zei:

Geen goede nieuwe indeling imo. Ik vind de volgorde heel erg raar nu. Mededelingen horen in mijn opinie altijd bovenaan te staan :) Daarnaast vind ik alle games bij elkaar totaal niet overzichtelijk. De intentie is goed overigens, maar de uitvoering had beter gemogen. 

Welk onderscheid van de Games fora zou jij graag zien? Want de vorige indeling was 't ook niet - dat bleek wel aan hoeveel gepost werd in de diverse fora.

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Welk onderscheid van de Games fora zou jij graag zien? Want de vorige indeling was 't ook niet - dat bleek wel aan hoeveel gepost werd in de diverse fora.

Op genre indelen(bv. sport, shooter en overig(voor Minecraft en Civ etc.).

Link to comment
Delen op andere websites

23 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Ik begrijp dat dit ideaal zou zijn, maar als er weinig posts zijn per subforum, is dat toch niet zo zinvol? Of zie jij dit anders?

Sport, shooter en overig lijkt me wel goed. Mensen hebben ook geen zin om telkens naar een bepaalds pagina te zoeken, met een beetje overzicht haal je dat imo weg. 

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, aron24 zei:

Sport, shooter en overig lijkt me wel goed. Mensen hebben ook geen zin om telkens naar een bepaalds pagina te zoeken, met een beetje overzicht haal je dat imo weg. 

Wat dacht je dan van de volgende indeling?

 

- Games

-- Rockstar Games

-- Overige Games

--- Sport

--- Shooter

 

Waarbij overige games gewoon in te posten valt, maar sport en shooter wel een niveau lager zitten (= minder prominent op de index)?

 

Hoe denken anderen hierover?

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Wat dacht je dan van de volgende indeling?

 

- Games

-- Rockstar Games

-- Overige Games

--- Sport

--- Shooter

 

Waarbij overige games gewoon in te posten valt, maar sport en shooter wel een niveau lager zitten (= minder prominent op de index)?

 

Hoe denken anderen hierover?

Dat zou goed zijn wat mij betreft. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

16 uur geleden, Skullz-000 zei:

Op dit forum wordt er meer gepraat over andere dingen dan GTA en toch krijgen deze i.p.v meer plaats juist minder plaats. Jammer. 

Uiteindelijk is dit toch een community voor GTA, ik kan dus begrijpen dat het idee was van de admins om GTA meer in het zicht te plaatsen. Dit is dan ook niet bepaald vreselijk vind ik, alhoewel ik blij ben dat er toch mensen zijn zoals Aron die een post schrijven en toch suggesties geven over hoe het toch iets beter kan. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...