Jump to content

Veel dank, 3L1077, Dexist, NickOwnage, Crypteq en EnergyCorse


Dutchy3010

Recommended Posts

Met toch wel pijn in mijn hart nemen we afscheid van liefst vijf crewleden: 3L1077, Dexist, NickOwnage, Crypteq en EnergyCorse. Sommigen hebben maanden geleden al aangegeven te willen stoppen, maar vanwege een nieuwe crew indeling (volgt spoedig!) heeft dit een tijdje op zich laten wachten.

 

@3L1077, bedankt voor jouw enorme bijdragen aan dit forum, op zoveel verschillende vlakken. Jouw signatures zullen veel leden nog lang heugen. Je hebt beloofd nog regelmatig langs te wippen, wel doen hé? ;)

@Dexist, altijd actief bij contests en ook regelmatig in voor een potje multiplayer. Thanks voor al je inzet.

@NickOwnage, tot vrij recent zowel voor als achter de schermen erg aanwezig. Jouw aankondiging om te stoppen kwam voor mij in eerste instantie dan ook als een verrassing. Bedankt en hopelijk tot ziens.

@Crypteq, jij was vaak mijn enige partner in crime op het gebied van SCM coding. Helaas liggen jouw interesses buiten dit forum. Dank voor je inzet en hopelijk zien we snel nog leuke CLEO mods van je.

@EnergyCorse, last but not least. Ik heb altijd héél erg veel respect voor jouw modding kwaliteiten gehad. Je hebt me zo vaak weten te verbazen met jouw modding kwaliteiten. Niet voor niets hebben we je met heel weinig posts graag in de crew opgenomen. Enorm bedankt voor jouw inspirerende aanwezigheid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...