Jump to content

[RDR2] Multiplayer wensen


PrioX

Recommended Posts

Na het succes van GTA Online zal Rockstar ongetwijfeld dit succes proberen te evenaren met de multiplayer van Red Dead Redemption 2. Maar wat zijn jouw wensen voor de online multiplayer van RDR2? Deel ze met ons! :) 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had mijn wensen al eens gepost in het algemeen RDR2 topic, maar ik zal ze hier nog eens plaatsen:

 

  • Een Honor-systeem (een beetje zoals in de SP van de vorige RDR, maar verder uitgewerkt): In GTA Online had ik een hekel aan spelers die je continue zomaar doodschieten, dus het zou leuk zijn dat die mensen wat "gestraft" worden en aangename spelers beloond worden. Bijvoorbeeld: Telkens wanneer je random spelers doodt, gaat je Honor omlaag waardoor alles duurder wordt en alles moeilijker wordt. Als je je goed gedraagt, gaat je Honor omhoog waardoor je nieuwe items aan een lagere prijs kunt kopen en ook beloningen krijgt (zoals in GTA Online waar je $2000 kreeg voor goed gedrag).
  • Character creator: In de vorige RDR kon je niet je eigen MP character creëren, maar moest je een personage uit de single player kiezen. In GTA Online kon je dat gelukkig wel, en ik hoop dat ze dat in RDR2 verderzetten. Het is namelijk leuker dat iedereen een uniek character heeft, en niet dat iedereen met hetzelfde personage rondloopt.
  • Geen focus op geld: In GTA Online moest je serieus wat geld hebben als je de nieuwste wagens enzo wilde kopen, omdat R* wilde dat je Shark cards zou kopen. In RDR2 zullen er geen auto's zijn, maar ik hoop niet dat je $1.000.000 moet gaan dokken voor een goed paard. Daarom hoop ik dat geld maar een bijzaak gaat zijn in de MP.
  • Leuke verschillende groepsactiviteiten in free roam: In de vorige RDR kon het algauw saai worden in free roam, omdat er niet veel te doen was. In GTA Online hebben ze dat al voor een groot deel verbeterd door activiteiten zoals Penned In te introduceren. Maar ik hoop dat deze activiteiten nog uitgebreider worden door bijvoorbeeld samen op schattenjacht te gaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke co-op activiteiten in de freeroam vind ik ook wel nodig. Daar hebben we er te weinig van in GTA Online. Sowieso moet het posse-systeem terugkeren en daar kan dit goed op aansluiten. Wat me ook wel gaaf lijkt is het kunnen kopen van properties, zoals een boerderij waar je ook daadwerkelijk iets mee kunt. Eigenlijk gebaseerd op het hele CEO gebeuren in GTA Online, maar dan meer voor de roleplay ipv het geld. 

 

En in godsnaam breng de gokspelletjes als Liars Dice en Poker terug in de multiplayer. Hier heb ik zoveel plezier aan beleefd. Sowieso een van de beste activiteiten die ze ooit in een multiplayer gestopt hebben. :Y

 

Ow, en had ik minder laadschermen al genoemd? Rockstar heeft me genoeg wolken laten zien de afgelopen vier jaar. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Je eigen farm of saloon, jachthut opbouwen.

en de daarbij behorende side missies.

voor de farm koeien drijven, paarden vangen en fokken. wild/dieven van je land afhouden.

Voor de saloon drank bevoorading, (adult) entertainment regelen en tevreden houden, barfights stoppen.

Jachthut jagen en verkopen van de huiden & vlees.

 

natuurlijk bank / trein overvallen.

bounty hunting

paarden race

 

Ik ben bang dat gokken er niet inkomt ivm wetgeving die in meerdere landen dit onmogelijk maakt als ze echte dollars tegen virtuele willen ruilen.

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, CaptainCook zei:

Je eigen farm of saloon, jachthut opbouwen.

en de daarbij behorende side missies.

voor de farm koeien drijven, paarden vangen en fokken. wild/dieven van je land afhouden.

Voor de saloon drank bevoorading, (adult) entertainment regelen en tevreden houden, barfights stoppen.

Jachthut jagen en verkopen van de huiden & vlees.

Dat lijkt me ook wel gaaf. Ik hoop alleen dat het dan niet zo'n grind wordt zoals met de bedrijven in GTA Online. Het moet namelijk wel leuk blijven. Maar ik zou niet verbaasd zijn wanneer we zoiets krijgen als je terugkijkt naar GTA Online. GTA Online had er zoveel succes mee. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik denk dat de MP voor RDR2 niet veel zal voorstellen het is ten slotte het wilde westen. Geen auto's, boten, jets, moderne wapen keuzes etc etc. Rockstar weet dat de meeste gamers dit kopen voor de story en single player ervaring. Als het echt een RPG wordt dan hebben we onze handen er vol mee.

 

Op 5/13/2018 om 10:02, PrioX zei:

Dat lijkt me ook wel gaaf. Ik hoop alleen dat het dan niet zo'n grind wordt zoals met de bedrijven in GTA Online. Het moet namelijk wel leuk blijven. Maar ik zou niet verbaasd zijn wanneer we zoiets krijgen als je terugkijkt naar GTA Online. GTA Online had er zoveel succes mee. 

Na deze voorbeelden zitten waarschijnlijk gewoon in single player, je eigen farm en saloon kopen en onderhouden kan makkelijk in SP ook.

Bewerkt: door Platypus
posts samengevoegd
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk er net zo over als @Schumy7_Patriot

GTA Online werkte door de hedendaagse wereld en de mogelijkheid om jezelf snel te verplaatsen doorheen de map. En met alle updates van de voorbije jaren ben ik benieuwd hoe ze gaan innoveren in Rdr2 Online. Ik hoop ten zeerste dat het geen goedkope knock-off gaat zijn van de MC bedrijven. 

 

Ik ga Rdr2 kopen uit support voor Rockstar en omdat de verhaallijn me min of meer interessant klinkt. Waarschijnlijk speel ik vlug het verhaal door en laat ik hem dan weer aan de kant liggen. (Rdr kon me ook niet echt overtuigen om het spel te spelen) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...