Jump to content
PrioX

Binnenkort beschikbaar: Transform Races en meer!


medium.e52ab6b6693d1525e690a6d6b62aa8d67

 

Binnenkort kunnen we weer nieuwe content verwachten in GTA Online. Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat we nieuwe races krijgen, voertuigen, Adversary Modes en meer. 

 

Transform Races

Transform Races zijn nieuwe races die gebaseerd zijn op de Stunt Races. Tijdens deze races wissel je van voertuig door over pick-ups te rijden, vliegen of varen. Het ene moment kun je in een snelle supercar zitten, terwijl je op het ander moment ineens in een vliegtuig vliegt of op een jetski springt. Zowel de grond, het water en de lucht worden dus gebruikt voor deze races. En het komt zelfs voor dat je voor de afwisseling moet parachuteren! 8) 

 

Later deze maand worden de Transform Races beschikbaar. Later dit jaar kun je ze ook zelf maken in de Content Creator. 

 

Nieuwe Adversary Modes

We zijn inmiddels wel gewend dat we bij elke nieuwe update een aantal nieuwe Adversary Modes krijgen. De komende periode kunnen we er meer verwachten:

 

  • Condemned: Een speler start met een zelfmoordklokje. Als je deze wil kwijtraken moet je een vijand doden die dan vervolgens de zelfmoordklok in beeld krijgt. Lukt het niet om iemand te vermoorden dan zal je het loodje leggen
  • Dogfight: Een fantasie voor de fanatieke piloten. Tijdens deze mode ga je in gevecht met andere piloten.

 

medium.43937f9a4525531fb3edef908cd945495

Hunter

 

Nieuwe voertuigen:

Binnenkort zijn de onderstaande voertuigen beschikbaar. Zorg dus dat je ruimte hebt in je garage of hangar! 

  • Hunter (helikopter) 
  • Coil Cyclone (supercar)
  • Vigilante (klasse onbekend, tenzij ''Batmobile'' een klasse is :clown:)

 

medium.bd55c34216e8b74b2ae48c0e16e063689

Vigilante

 

En nog veel meer...

Er is nog veel meer onderweg voor GTA Online. Zo komen er nieuwe Weaponized Vehicles, zal Legandary Motorsport uitgebreid worden met nieuwe voertuigen en kunnen we nieuwe properties kopen.

 

Bron: Rockstar Newswire

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

NOG betere toevoeging: eindelijk nog eens nieuwe huizen zoals Michael en Franklin hebben ! Hoelang geleden dat er nog nieuwe woonst werden uitgedeeld? En dan geen flats of stellingshuizen maar echte mooie villas (en ze staat er al degelijk !!!) ze moeten gewoon opengesteld worden :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

11 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

NOG betere toevoeging: eindelijk nog eens nieuwe huizen zoals Michael en Franklin hebben ! Hoelang geleden dat er nog nieuwe woonst werden uitgedeeld? En dan geen flats of stellingshuizen maar echte mooie villas (en ze staat er al degelijk !!!) ze moeten gewoon opengesteld worden :)

Ze hebben alleen nog niet bevestigd dat het om villa's gaat, dat is speculatie. Het zou best kunnen dat er nieuwe bunker locaties komen, of CEO kantoren. Of misschien wel iets totaal nieuws dat aansluit op het CEO/VIP/President-systeem. ;) 

 

Maar ik hoop natuurlijk ook op gewone woonsten. De laatste keer dat we huizen hebben gekregen was dacht ik in december 2015.  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

21 minuten geleden, PrioX zei:

Ze hebben alleen nog niet bevestigd dat het om villa's gaat, dat is speculatie. Het zou best kunnen dat er nieuwe bunker locaties komen, of CEO kantoren. Of misschien wel iets totaal nieuws dat aansluit op het CEO/VIP/President-systeem. ;) 

 

Maar ik hoop natuurlijk ook op gewone woonsten. De laatste keer dat we huizen hebben gekregen was dacht ik in december 2015.  

Ahneen ik weet helemaal van niets ! Dat was gewoon uit mijn eigen mening dat ik dit zei :) over wat jij zegt weet ik niets dat er iets zou bijkomen. Ik volg dat niet zo. Maar als er updates komen zijn die 99;99% toch oorlog gericht. Daarmee ik blijf gewoon puur solo spelen en dan erger ik mij nog keihard aan alles in GTA :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...