Jump to content
PrioX

GTAForum als thuisbasis voor Clans en Crews


med_gallery_1_5_21077.jpg

 

Al jaren staat GTAForum open voor GTA Clans en Crews die een thuisbasis zoeken. Echter, was het beleid rondom de Clans en Crews verouderd en de laatste jaren is het niet goed bijgehouden. De Online-crew heeft het beleid nu aangepast om Clans en Crews meer vrijheid te geven en het forum open te stellen voor meer Clans en Crews. Wij leggen vanaf nu geen verplichtingen meer op. Leiders van Clans en Crews mogen deze vanaf nu zelf samenstellen zonder dat iemand anders zich daar mee bemoeit. Ook mag je als nieuw forumlid direct actief zijn in het Clans en Crews-forum. Je hoeft dus niet meer x dagen lid te zijn en x posts te hebben geplaatst. 

 

Ook zijn recruitment- en talktopics afgesplitst en hebben ze ieder een apart forum gekregen om een beter overzicht te krijgen. 

Actieve Clans en Crews kunnen beloond worden met de 'geverifieerde status' waarmee ze een aantal extra's krijgen zoals een eigen subforum, blog, chatroom en meer.

 

Met deze aanpassingen hopen we het forum aantrekkelijker te maken voor Clans en Crews om zich hier te vestigen. Er is altijd ruimte voor verbetering. Dus laat vooral van jezelf horen mocht je ideeën hebben. :) 

 

Het aangepaste beleid is hier zichtbaar. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Fantastisch! Ik/wij zou hier graag gebruik van willen maken voor onze crew. Ik heb een crew facebook pagina maar hierbij is weinig interactie op mijn artikelen.

Facebook niet handig omdat veel berichten verdwijnen daar alles onder elkaar komt te staan.

Dit forum is een mooie bibliotheek waar ik al veelvuldig gebruik van maak. Ik hoop onze leden hier ook actief voor te kunnen enthousiasmeren.

Onze crew is iedere dag actief en groeit gestaag. Mijn doel is om de crew NL + BE actief te houden ivm Nederlandstalige communicatie chat.

Inactieve leden worden verwijderd want ik wil niet dat onze crew zoals velen wordt waarvan enkel wat letters achter een nickname staan en niemand elkaar helpt en zelfs afslacht.

Dus gtaforum zou voor ons een mooie online basis kunnen zijn om onze georganiseerde digitale criminele GTA bende te bespreken etc.

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...