GTAGames.nl
Bassieboy35

Het 'irritatie'-topic

40 berichten in dit onderwerp

Simpele oplossing voor GTA : HEEL de warstock verwijderen !

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

De tank hoort er gewoon in, maar die hebben ze weer zwakker gemaakt dan in het begin.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Pegasus helemaal van de aardbodem verwijderen. Je hebt bijvoorbeeld een boot gekocht maar je moet dan Pegasus bellen én

kan je ook weer lekker voor betalen voor iets wat je AL gekocht hebt. Hangars en bootgarages horen al vanaf het begin te koop moeten zijn zoals

je je auto's, motors, fietsen in je garage kan opslaan. Degene die Pegasus heeft bedacht moet een andere baan als schoonmaker zoeken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

We kunnen beter een topic maken " wat is NIET irritant in GTA Online? " !!! Want bijna 99% is irritant geworden laatste tijd :(

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

wat wel vervelend is, is dat ik op spelers ging "hunten" samen met een vriend van me. We gingen achter spelers aan die eigenlijk op andere spelers aan het jagen waren.

Dat vonden ze blijkbaar niet zo leuk, we gingen vervolgens op hen door net zo lang totdat ze de sessie verlieten.

Dit hebben we bij meerdere sessies gedaan. Totdat ik een auto opblies en vervolgens Bad sport werd, na wat zoekwerk op google ben ik erachter gekomen dat je eigenlijk een soort "mental state" balkje hebt, maar dan voor het opblazen van auto's, missies leaven en een aantal reports dat je van andere spelers krijgt.

Ik vermoed dus dat een aantal van die irritante kids mij gereported hebben en nu dus bad sport ben voor nog 2.5 dag..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De laadtijden, de cheaters en missie-aanbiedingen waar ik niet op zit te wachten zijn de reden dat ik dit nooit speel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Da'k in 3 weken tijd 1x een half uur heb kunnen spelen. En dan is je karakter een soort van olievat poppetje.:N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat ik geen bounty kan plaatsen ondanks rp meer dan 100 is ???

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb een hele tijd geleden het uiterlijk van mijn karakter veranderd.

Ik wilde vanmiddag online gamen en dat Rockstar aangaf dat de servers tijdelijk onbereikbaar waren. Toen ik een paar keer probeerde online te komen, kreeg ik een keuze. Ik kon ook verder gaan als mijn oude karakter maar dan wel met een 1 achter mijn naam. Dit heb ik dus niet gedaan. Ik kon mijn oude karakter ook verwijderen maar heb dit niet gedaan omdat ik niet weet of daarmee andere gevolgen zijn. 

Ik heb hier vorig jaar ook last van gehad. Herkenbaar voor iemand?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Belachelijk lange laadtijden...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.