Jump to content

.-=[ TEAM ]=-. ModderFaKAAS !!!! (XBOX Crew)


Sandertju

Recommended Posts

Naamloos.png.5e9d2bf3143bb17259f40aec1db3782e.png

 

Dit is het algemene topic van de GTA NL+BE Xbox crew TEAM ModderFaKAAS !!!!

 

Voor nieuws, mededelingen, vragen, gezelligheid, onzin, saamhorigheid en noem maar op.

Wij hebben op dit forum ons "eigen" honk gekregen en dat is SUPERRR want er is veel te vinden op dit forum.

De sfeer op dit forum is kei goed, de hulpvaardigheid is bijzonder en de informatie die hier te vinden is door dat dit forum al lang bestaat is waaaanzinnig!

 

Wij zijn een groeiende en vooral actieve crew die veel, (iedere dag) samenwerken om HEISTS, CEO en MC werk etc te doen om als team veel geld en RP te verdienen of gewoon lekker onbenullig te keer gaan om "een sessie leeg te knallen".

Een headset is wel gewenst om zo goed en snel mogelijk te kunnen communiceren in de partychat.

 

Join ons via : https://socialclub.rockstargames.com/crew/the_epic_army_mafia/gtav/xboxone

 

https://www.facebook.com/GTA5XboxOneCrew/

 

Mijn xbox gamertag: Sandertju

 

Wil je met ons mee doen? Leuk! Gezellig! Doe hier onder even een berichtje met waarom, wie je bent en wat je het liefst doet in GTA Online en of je al bij een andere crew zat en waarom je die achter je laat. Je sofie nr, pincode, whatsapp nr van je vriendin enzo mag via PB.

 

Wij hebben een paar regels:

 

  • TEAM members killen of slopen elkaars spul niet tenzij anders overeen gekomen. (Denk aan een bonus van een Crew lid z'n kop af knallen).
  • TEAM members hebben altijd voorrang t.o.v. anderen voor hulp etc.
  • TEAM members zijn TEAM spelers.
  • Tot zover voorlopig even een paar omdat het moet regeltjes.

 

Heb je je ideeën, suggesties of ander gezeur? let us know!

 

Tha TEAM movie: 

https://www.facebook.com/GTA5XboxOneCrew/videos/760212214181726/

 

 

20171004_000017.thumb.jpg.0bd50512beb43f2760ecf272620500fe.jpg

 

 

Ons recruitment topic kun je hierrrrr vinden:   

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sandertju

    22

  • MB72NL

    7

  • PrioX

    1

  • TheDarkLegendNL

    1

We vallen met de neus in de boter want het is FEEST!!  :dans:

GTAGames.nl bestaat 22 oktober veertien jaar en dat wordt gevierd met een GTA V en Online Snapmatic Battle.

Hiermee kun je gewoon zo even een $1.250.000 Shark Cash Card mee verdienen!

 

Voor ons is het ook een feestje want we zitten nu op 50 crew leden en hebben nu een honk op dit forum.

Om ook dit te 4en doe ik er een schepje boven op... of toch maar niet? Gewoon nog zo'n card van mij erbij kado als onze crew foto wint.

Het zou immers toch echt wel VET zijn om een crew foto te hebben met zoveel mogelijk crew members in een sessie bij elkaar met een zooi Hydra's, tank's, jerrycans en of vette auto's. Als we dit met 10 man zouden doen en de prijs verdelen dan naja, laat maar...  maar toch hè... misschien...

 

Doe mee & Win!!  (s)Hark binnen die card!  

 

590e554a5bafe319e24ee5d7.png.ee2dc75d0dddbb139ae60407954139ea.png

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf vandaag kunnen we nieuwe Stunt Races ervaren in GTA Online! De Transform Races zijn beschikbaar in GTA Online.

 

Er zijn deze week ook weer leuke bonussen en kortingen beschikbaar. Te vinden via bovenstaande link.

Ik ga niet iedere week nieuws hier crossposten maar omdat we hier net zijn gestart, en je te laten weten dat deze site altijd up-to-date is en je dus gerust eens verder kunt gaan snuffelen op dit forum.

 

imageproxy (1).jpg

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, TheDarkLegendNL zei:

Sandertjuh leuke forum en ga zo door man 

Thanx man!  suggesties?

 

PS is niet mijn forum, maar van ONS, van jou, van jullie, ik/wij mogen er alleen maar een stukkie van gebruiken en invullen en dat doe ik met plezier om in te richten voor onze crew.

 

Dit Forum bestaat al effies (14e verjaardag a.s. Zondag). FEEEEST!!!  Win een gratis Shark Card!!!  zoek ff op dit forum.

 

GTA bestaat al lang, zo ook dit forum. en Forum is "oud" met oog op nieuwe media en het zou zoooo jammer zijn als dit zou worden vergeten. Ik hield dit forum al een paar jaar in de gaten maar ik deed er niets mee. Ik zocht mijn info op andere plaatsen zoals YouTube, Facebook en wat "duistere" sites. Maar dit forum, ook al werd het steeds rustiger bleef mijn aandacht trekken. Vooral omdat het Nederlands gerelateerd is en veel terug is te vinden. Normaal wordt niet aardig gereageerd op vragen want op veel fora zitten vaak veel ForaSauriers die alles al weten en goed kunnen afsnauwen.

 

Hier zit veel ervaring en is nog niet afgestompt!! Waarschijnlijk hebben ze hier ook een leven naast GTA.

 

Enniewees, het bevalt mij hier dus heb ik de stap genomen om hier ook energie en tijd in te steken want GTA is en blijft gewoon GAAF!  en vooral als je het samen met een CREW kunt doen want alleen ben je maar alleen en ben je steeds de sjaak, tis net 't echte leven. Het is niet wie je bent maar het is wie je kent!

Als jullie allemaal een beetje mee doen kunnen wij er iets fantastisch van maken want ik ben ook maar alleen. Zonder jullie ben ik ook maar forasaurier.

 

Bewerkt: door Sandertju
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, MB72NL zei:

👍👍👍 zal er vanavond wel last van hebben 😂😂 

Fijn dat je hier reageerd MB72NL !  Daar zouden meer een voorbeeld aan moeten nemen, dan zou het hier nog wel eens gezellig kunnen worden en kunnen we de boel gaan uitbreiden en onderverdelen in meerdere topics zoals show je waggie, je seo, je meest idiote crash, hoe goed je een eikel rol sniper of hydra of opressor kut megool bent of weet ik 't!

Zou toch gaaf zijn!

 

ps ik overweeg een meeting te organiseren, op station Utrecht Centraal ofzo. Beetje kletsen en elkaar eens echt voor de kop slaan etc.

Dit hoeven wat mij betreft niet alleen maar xbox gta TEAM'ers te zijn maar mogen ook PS4, PC, lekkere chicks (ook leuk om mee te batsen zeg maar) ofzo zijn.

Is daar animo voor of sta ik daar dan in m'n uppie als forasaurier ?

Bewerkt: door Sandertju
typo's
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk nouwus, dit wordt VET!!! Mag je niet missen, zorg dat je erbij bent, zet het in je agenda, maak alvast ruzie met je vrouw/vriendin zodat je dan tijd hebt.

Meld je aan in dat topic om mee te kunnen doen, plemp je gamertag daar neer, je krijg dan een uitnodiging.

 

Bewerkt: door Sandertju
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een nieuwe controller voor de Xdoos, een muis + een iets met veel knoppen.

Zou dit meerwaarde hebben voor GTA of is het alleen "leuk voor Call of Duty" soorten games?

Zou jij zoiets kopen?

Ik zelf denk het niet, ik heb mij laten vertellen dat zelfs de elite controller geen voordeel heeft voor GTA.

2001691393.jpeg

Bron: https://tweakers.net/nieuws/130999/hori-introduceert-officieel-gelicentieerd-muis-en-toetsenbord-voor-xbox-one.html

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...