Jump to content
PrioX

SquidPhysics covert de GTAV trailer muziek!


Het talent SquidPhysics kennen we al langer dan vandaag. Deze YouTuber brengt al jaren covers uit en het mag duidelijk zijn dat hij fan van Rockstar Games is. Zo bracht hij ons eerder al covers van GTA intro's, Max Payne, Bully en Red Dead Redemption. Vandaag heeft hij een nieuwe cover online geplaatst waarin hij de muziek uit de eerste GTA V trailer covert; Ogdens' Nut Gone Flake van The Small Faces. De muziek brengt je meteen weer terug naar zes (!) jaar geleden toen we voor het eerst beelden te zien kregen van GTA V. ^_^

 

 

 

Bron: SquidPhysics YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tof gedaan. Die GTA-trailer-muziek blijft wat aparts... het roept bij mij direct zo veel gevoel op. Ik heb het nog meer met de muziek van de IV-trailer. Als ik dat weer hoor krijg ik nog steeds kippenvel. Toen keken we zo uit naar een nieuwe GTA en zaten we zo massaal te wachten op die trailer, daardoor is die muziek voor mij echt episch geworden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 17-10-2017 om 10:29, NandroDavids zei:

Tof gedaan. Die GTA-trailer-muziek blijft wat aparts... het roept bij mij direct zo veel gevoel op. Ik heb het nog meer met de muziek van de IV-trailer. Als ik dat weer hoor krijg ik nog steeds kippenvel. Toen keken we zo uit naar een nieuwe GTA en zaten we zo massaal te wachten op die trailer, daardoor is die muziek voor mij echt episch geworden.

Ik heb van de week nog even GTA IV gespeeld en hoorde toen de muziek uit de eerste trailer op de radio (Philip Glass - Pruit Igoe). Legendarisch! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tof, hoor. Ik heb nauwelijks binding met GTA V, maar ik heb die eerste trailer echt tientallen keer bekeken. Levert nog steeds een ontzettend speciaal gevoel op. 

 

Enige minpuntje van deze uitvoering vind ik de mix van het nummer, het geheel klinkt allemaal net wat té ingeblikt/'onderwaterig' naar mijn smaak. Maar los van dat is het weer een goede versie. Kundig! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Echt cool. Al vond ik het wel vreemd dat iemand die in de UK woont opeens een videoclip heeft van iets wat verdacht veel op Los Angeles lijkt, maar het toch niet is. Met lezen van de beschrijving zie ik dat hij het in Portugal heeft opgenomen. :puh:

 

Hoop echt dat hij meer gaat coveren want ik blijf het mooi en knap werk vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Netjes gedaan! Doet me vooral denken aan de tijd na de eerste trailer, waarin echt iedereen de trailer analyseert om maar zoveel mogelijk alvast te weten te komen :7  Voertuigen, Karakters, Locatie's, Functie's, etc

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...