Jump to content

Transform Races - Discussietopic


PrioX

Recommended Posts

Gisteren zijn de Transform Races uitgekomen in GTA Online. Wat vinden jullie ervan? :) 

 

Ikzelf heb een paar races gespeeld en ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond. Leuke parcours waarvan je vaak niet weet in welk voertuig je terecht komt. :puh: Voor sommige heb je wel wat ervaring nodig. Er is bijvoorbeeld een race waarbij je met een vliegtuig door die tubes moet vliegen. Veel spelers crashen. Er zitten dus onverwachtse stukken in. Maar verder dus wel leuk. 

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister samen met een  lid van de crew waarin ik zit die races gespeeld en ik vind ze geweldig. soms alleen lastig als je  vanuit een vliegtuig komt en dan in een auto moet en dat dan die auto op zijn kop spawnt

Link to comment
Delen op andere websites

14 minuten geleden, coolguynl zei:

ik heb gister samen met een  lid van de crew waarin ik zit die races gespeeld en ik vind ze geweldig. soms alleen lastig als je  vanuit een vliegtuig komt en dan in een auto moet en dat dan die auto op zijn kop spawnt

Er zitten inderdaad hier en daar nog wat foutjes. Het is mij ook al een paar keer overkomen dat ik ineens vast kom te zitten op de baan wanneer ik neerkom vanuit een sprong. Best vervelend als dan iedereen je inhaalt. :-( 

 

De race met de Phantom Wedge in de tunnel onder de legerbasis is ook wel vet. Auto's gebruiken als hinder voor de speler achter je :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisterenmiddag nog een race gespeeld. Het was echt continu nek-aan-nek. De lobby zat helemaal vol en de host had 6 laps ingesteld terwijl één zo'n lap best lang was. Uiteindelijk heeft het me 27 minuten geduurd om als eerste te finishen. Ik lag telkens aan kop met twee andere spelers. Maar die vonden het nodig om op het einde te beuken waardoor ze uiteindelijk zichzelf in de voet schoten aangezien ze van de baan vlogen. :7 

 

 

giphy.gif 

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel deze races vooral samen met mijn crew.  tot nu toe eigenlijk pas echt met 1 crewlid gespeelt deze races. maar ik moet zeggen in het begin is het nek aan nek tot iemand een fout maakt en dan is er bijna geen spanning meer. tot de ander een fout maakt natuurlijk.  

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, aron24 zei:

Geen idee wat ik hiervan moet vinden zonder GTA op te starten én dat was ik juist niet van plan. :7  

Toch wel een aanrader hoor. :) Met dit soort gamemodes heb je vaak niet door dat je GTA speelt. (tot iemand je van de baan beukt) :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...