Jump to content

Level weer op 1


Mo47

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel op de ps3 gta5 online.

Ik was op level 372! Vandaag weer online en wat bleek: alle RP eraf. Weer bij level 1. Kan geen survivals en dergelijke meer doen en de tank die ik had gekocht kan ik niet meer gebruiken.

Moet weer helemaal opnieuw beginnen...?

Hoe kan dit gebeuren? Is dit te herstellen? 

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Mo47. :)

 

Het kan zijn dat je door een modder gereset bent, of door Rockstar zelf omdat je acties hebt verrichten die niet mogen volgens hun reglement (bijvoorbeeld hacken of glitchen). Je kunt bij Rockstar een ticket openen en waarschijnlijk kunnen ze jou dan verder helpen. 

 

Een ticket open je via de volgende pagina: https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200435267-Loss-of-GTA-Online-Characters-Cars-Rank-Items-Apartments-Money

Rechtsonder kan je een ticket openen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is de kans aanwezig dat je bent gereset door een modder. Dit zijn eigenlijk gewoon hackers die allerlei opties hebben waarmee ze het spel kunnen aanpassen. Een van die opties is dat ze jouw level kunnen resetten en bijvoorbeeld al je geld kunnen afnemen. Op de oude consoles (Xbox 360 en PS3) komt dit erg veel voor en ik geloof dat Rockstar daar verder ook niks meer aan doet. 

 

Maar je kunt altijd proberen zo'n ticket te openen om je rank terug te krijgen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, PrioX zei:

Dan is de kans aanwezig dat je bent gereset door een modder. Dit zijn eigenlijk gewoon hackers die allerlei opties hebben waarmee ze het spel kunnen aanpassen. Een van die opties is dat ze jouw level kunnen resetten en bijvoorbeeld al je geld kunnen afnemen. Op de oude consoles (Xbox 360 en PS3) komt dit erg veel voor en ik geloof dat Rockstar daar verder ook niks meer aan doet. 

 

Maar je kunt altijd proberen zo'n ticket te openen om je rank terug te krijgen. :) 

Ok lekker dan. Erg jammer..

Baal dr wel van.

Bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Hallo,

Ik zat aan rang 223 en nu plots onder 0 -9000 ongeveer kan iemand mij helpen om dat terug te krijgen ik ben 13 dus ja mss iets dat niet voor te betalen is pls help mij kben sadd 

 

Alvast bedankt 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...