Jump to content

Introductie XP-systeem


Dutchy3010

Recommended Posts

Echter heeft zo'n lid dan niet al zijn strepen verdient om superlid te blijven?

Waar de crew naartoe wil, voor zover ik het begrijp, is een systeem waarbij de leden die nú actief zijn en op dít moment een bijdrage leveren aan het forum, beloond worden met het Superlidmaatschap. Op deze manier ontstaat er een steeds fluctuerende groep Superleden die representatief is voor de 'harde kern' die op dit moment actief is. Posts uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst, maar dat is het punt nu juist. Met het nieuwe systeem wil de crew van de Superleden een goede afspiegeling maken van wie op dít moment het forum dragen, niet wie dat twee, vijf of tien jaar geleden deden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TryX

    10

  • Guardian1980

    5

  • Thundercover

    4

  • aron24

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

46 minuten geleden, Silverbyte zei:

 

 

Waar de crew naartoe wil, voor zover ik het begrijp, is een systeem waarbij de leden die nú actief zijn en op dít moment een bijdrage leveren aan het forum, beloond worden met het Superlidmaatschap. Op deze manier ontstaat er een steeds fluctuerende groep Superleden die representatief is voor de 'harde kern' die op dit moment actief is. Posts uit het verleden zijn inderdaad geen garantie voor de toekomst, maar dat is het punt nu juist. Met het nieuwe systeem wil de crew van de Superleden een goede afspiegeling maken van wie op dít moment het forum dragen, niet wie dat twee, vijf of tien jaar geleden deden.

Ik snap dat gedeelte inderdaad en ben het er ook mee eens hoor. Echter snap ik de andere kant ook, de oude garde, die straks wellicht super-lid af zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Periodiek werd al eens de bezem door de groep SL en ML gehaald, waarbij inactievelingen werden gedegradeerd. Dit was vaak subjectief. Met het XP gaat het wat objectiever; het systeem doet het voor ons. Zij die inactief zijn en dus niet voldoende XP behalen om SL te blijven, zouden anders dus ook gedegradeerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik mijn xp per week, maand en 90 dagen terug zien? Ik zie wel voor de top 5, maar niet mijn eigen. 

 

Worden nu ook moderators die niet meer zo actief zijn sneller terug gezet naar een lagere rang? ik neem aan dat ook deze groep gewoon de xp voor tenminste SuperLid moeten halen en behouden? (misschien xp geven voor moderatoracties :P? ) 

 

Zal toch, van buiten af dat wel, wat slordig staan als er moderators tussen zitten met weinig tot geen xp. De meesten zullen het ruimschoots halen, Al ligt het bij deze groep misschien net iets anders, aangezien deze nog wel gekozen wordt. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

27 minuten geleden, Dexist zei:

Waar kan ik mijn xp per week, maand en 90 dagen terug zien? Ik zie wel voor de top 5, maar niet mijn eigen. 

 

Worden nu ook moderators die niet meer zo actief zijn sneller terug gezet naar een lagere rang? ik neem aan dat ook deze groep gewoon de xp voor tenminste SuperLid moeten halen en behouden? (misschien xp geven voor moderatoracties :P? ) 

 

Zal toch, van buiten af dat wel, wat slordig staan als er moderators tussen zitten met weinig tot geen xp. De meesten zullen het ruimschoots halen, Al ligt het bij deze groep misschien net iets anders, aangezien deze nog wel gekozen wordt. 

 

Links naast je post..

Link to comment
Delen op andere websites

Links naast je post zie je twee getallen staan. Actieve XP is datgene wat je in de afgelopen 90 dagen hebt verzameld, Totale XP is de hoeveelheid die je hebt verzameld sinds je registratie.

 

47 minuten geleden, Dexist zei:

Worden nu ook moderators die niet meer zo actief zijn sneller terug gezet naar een lagere rang? ik neem aan dat ook deze groep gewoon de xp voor tenminste SuperLid moeten halen en behouden? (misschien xp geven voor moderatoracties :P? ) 

 

Zal toch, van buiten af dat wel, wat slordig staan als er moderators tussen zitten met weinig tot geen xp. De meesten zullen het ruimschoots halen, Al ligt het bij deze groep misschien net iets anders, aangezien deze nog wel gekozen wordt. 

Moderators kennen we niet meer. Crewleden en -leiders worden niet beoordeeld naar XP. Een WikiGTA-crewlid hoeft bijvoorbeeld niet actief op het forum te posten om toch een uitstekend crewlid te zijn. Uiteraard worden crewleden gemonitord, maar dat is altijd zo geweest.

 

Link to comment
Delen op andere websites

48 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Links naast je post zie je twee getallen staan. Actieve XP is datgene wat je in de afgelopen 90 dagen hebt verzameld, Totale XP is de hoeveelheid die je hebt verzameld sinds je registratie.

 

Moderators kennen we niet meer. Crewleden en -leiders worden niet beoordeeld naar XP. Een WikiGTA-crewlid hoeft bijvoorbeeld niet actief op het forum te posten om toch een uitstekend crewlid te zijn. Uiteraard worden crewleden gemonitord, maar dat is altijd zo geweest.

 

Ahja crewleden is het nu :puh: maar duidelijk.

 

Maar ik kan dus (nog niet) zien wat er per week en per maand is behaald door mijzelf(afgezien van die top 5 dus) Of komt dat misschien er nog bij, zoals eerder al gesuggereerd werd dat je eigen xp op bij de top 5 kon komen te staan. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...