Jump to content

Honderd procent voltooiing had meer moeten opleveren


PrioX

Recommended Posts

GTA V is inmiddels al vier jaar uit. Er zullen vast een aantal spelers zijn die het spel voor 100% hebben uitgespeeld en gehoopt hadden op leuke en handige beloningen. Het enige wat je uiteindelijk krijgt is een extra Strangers and Freak-missie, een t-shirt voor Franklin en er verschijnen een aantal UFO's in de map. 

 

Vinden jullie de beloningen ook zo tegenvallen? Ik persoonlijk vind namelijk van wel. Je bent dagen bezig zoiets te bereiken en je beloning slaat dan nergens op. Ook de benodigdheden voor de 100% leveren je maar weinig op. Neem bijvoorbeeld de 50 Letter Scraps. Je bent eventjes bezig deze allemaal te verzamelen en uiteindelijk krijg je een extra Strangers and Freaks-missie die je niets oplevert... :t

 

Wat vonden jullie van de beloningen en wat zouden jouw wensen zijn geweest? :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het volledig met je eens. Dat staat overigens buiten het feit dat ik nooit de moeite gedaan zou hebben om deze GTA 100% te voltooien. Die moeite heb ik immers nog nooit voor een game genomen. Ik beleef er immers geen plezier aan om die 100% te halen en de tijd die er insteek, stop ik liever in andere dingen. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, Sir_Ballas zei:

Was er niet een eerdere GTA waar je na het 100% voltooien ook alleen maar een t-shirt kreeg? Met als tekst zoiets als "I completed the game and all I got was this lousy shirt" :7  
 

Klopt, dat was in GTA Vice City. :puh: Maar daar kreeg je wel wat meer zoals een armor en health boost, en oneindige kogels.

Link to comment
Delen op andere websites

28 minuten geleden, PrioX zei:

Maar daar kreeg je wel wat meer zoals een armor en health boost, en oneindige kogels.

Is dat niet ook maar meh als je er over nadenkt?

 

Zelf zou ik het eens zijn, maar uiteindelijk probeer je de 100% niet te halen voor een extra beloning (op een Achievement of dergelijke na) - daarbij vond ik niet dat de voorgaande GTA's echt iets speciaal deden bij hun 100%. Dan is zo'n Stranger and Freaks-missie voor Franklin toch echt wel wat omvangrijker dan wat gratis kogels in een game waar je geen manier hebt om je geld uit te geven, of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, aron24 zei:

Ik ben het volledig met je eens. Dat staat overigens buiten het feit dat ik nooit de moeite gedaan zou hebben om deze GTA 100% te voltooien. Die moeite heb ik immers nog nooit voor een game genomen. Ik beleef er immers geen plezier aan om die 100% te halen en de tijd die er insteek, stop ik liever in andere dingen. 

 

 

Ja, dat vind ik ook. Het enige waar ik wel eens de moeite voor had genomen was 100 van die beeltjes op te zoeken in GTA VC. Ik wist nog goed dat je bij 100 pakketjes een Hunter kreeg waardoor de laatste missies veel leuker werden :puh: 

 

180px-HiddenPackage.JPG

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, Phoenyxar zei:

Is dat niet ook maar meh als je er over nadenkt?

 

Zelf zou ik het eens zijn, maar uiteindelijk probeer je de 100% niet te halen voor een extra beloning (op een Achievement of dergelijke na) - daarbij vond ik niet dat de voorgaande GTA's echt iets speciaal deden bij hun 100%. Dan is zo'n Stranger and Freaks-missie voor Franklin toch echt wel wat omvangrijker dan wat gratis kogels in een game waar je geen manier hebt om je geld uit te geven, of niet?

Klopt op zich ook wel. Maar je kreeg tenminste handige beloningen waar je iets aan had. In GTA V krijg je helemaal niks waar je later iets aan hebt. Neem bijvoorbeeld GTA San Andreas. Daar kreeg je een Rhino en Hydra als beloning, twee bijzondere voertuigen die best moeilijk te krijgen zijn zonder cheats. En als je 50 Seagulls afschoot in TBoGT kreeg je de APC bij het bouwterrein van Yusuf, een voertuig dat je anders nooit zou krijgen zonder cheats. 

 

Het zijn geen super beloningen. Maar in ieder geval beter dan UFO's die op bepaalde momenten spawnen en je niet eens iets mee kunt doen. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk van niet. Ik ben nu ook bezig met de 100% en ik merk wel dat ik geniet van de missies die ik steeds vrij speel met collectables. Het is weer eens wat nieuws buiten de storyline wat ik nog nooit heb gezien. De beloning van de spaceship parts is trouwens ook wel grappig. :clown: Verder zijn het meer de trophies die mij interesseren. Voor het geld doe ik het niet, want ik heb met alle drie al veertig miljoen op mijn rekening staan. De dingen die plots verschijnen in de speelwereld vind ik oké, zelfde als het shirt.

 

Geweldig is het allemaal niet maar het is voldoende voor mij.

 

 

Maar het beste dat je vrij speelt blijft nog dit:

 

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, de 100% is de beloning zelf al toch? Het voltooien van het spel, veel verder kun je niet komen. Natuurlijk, we willen altijd meer content, maar ergens houdt het dan toch op blijkbaar. Wel vond ik de 'missie' na het vinden van alle Letter Scraps tegenvallen...die vond ik helemaal niets. Maar verder: de weg naar 100% zelf is juist heel tof, in andere GTA's kreeg je ook niet iets heel indrukwekkends volgens mij.

 

Iemand hier de Free Ride Extreme in Mafia 1 wel eens uitgespeeld? Ook een soort 100%-voltooiing van het spel als je dat haalt, middels een stuk of 20 soort Strangers & Freaks-missies. De beloning: per missie een extravagante/bijzondere/snelle/unieke auto die je kon gebruiken. Dat was ook wel erg tof :)  

Link to comment
Delen op andere websites

Op 23 oktober 2017 om 18:57, Dutchy3010 zei:

Vind het ook wel tegenvallen. Vind dat je toch veel vervelende dingen moet doen voor het halen van de 100%. Daar mag dan ook wel wat tegenover staan :Y 

Vond vooral met de onderwater collectables erg vervelend, duurde gigantisch lang, was zeer saai en je had er geen zak aan..

 

Op 23 oktober 2017 om 19:05, Phoenyxar zei:

Is dat niet ook maar meh als je er over nadenkt?

 

Zelf zou ik het eens zijn, maar uiteindelijk probeer je de 100% niet te halen voor een extra beloning (op een Achievement of dergelijke na) - daarbij vond ik niet dat de voorgaande GTA's echt iets speciaal deden bij hun 100%. Dan is zo'n Stranger and Freaks-missie voor Franklin toch echt wel wat omvangrijker dan wat gratis kogels in een game waar je geen manier hebt om je geld uit te geven, of niet?

Nee idd, heb de 100% eigenlijk alleen gehaald voor de trophy, dat er wat vliegende ufo's bijkwamen kon mij niet bekoren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben dat niet met je eens @PrioX. Als je kijkt naar mario odyssey, daar krijg je voor 100% conpletion een postkaart van alle karakters (en bij 110% completion een filmpje en 120% completion een vuurwerkshow). Niks dat je daadwerkelijk kunt gebruiken maar dat is juist des te beter. Als je 100% haalt doe je dat niet voor extra content, sterker nog 100% impliceert dat er geen extra content is. Maar die kleine dingen die je haalt zoals een tshirt in gta, of zoals een filmpje in mario is een teken vam respect vanuit de dev naar speler, die acknowledget de prestatie van de speler met iets kleins. Geen gigantische rewards, want deze speler vond het spel al zo leuk dat ie 100% van de rewards in de game al heeft gehaald. Je wilt ook niet erg coole content achter een 100% locken.

Bewerkt: door Faenty.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp je @Faenty.. Maar in het geval van GTA V ging het mij om het complete plaatje. De beloningen voor alle acties voor de 100% op zichzelf vielen al tegen. Neem bijvoorbeeld de Submarine Parts. Je mag heel de map rond in een trage duikboot om (ik geloof) $25 te ontvangen. Je bent er wel twee uur mee bezig. Letter Scraps idem dito. Je krijgt er een extra missie voor die je ook niks oplevert. 

 

Je (ik in ieder geval) doet dit om uiteindelijk iets boeiends te krijgen. Maar ik vond dat in GTA V totaal niet het geval. Misschien had ik de 100% voltooiing niet moeten benadrukken. Eigenlijk zijn het alle beloningen in GTA V die ik vond tegenvallen in vergelijking met voorgaande delen. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...