GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
PrioX

Interview: Rockstar bespreekt het succes van GTA Online en story DLC voor GTA V

20 berichten in dit onderwerp

Onzin om te melden dat je te weinig geld in gta zou hebben. Kwa geld is alles zonder shark card makkelijk te doen. Jammer van de dlc die van de baan is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Interessant om te lezen hoe Rockstar met dit soort zaken omgaat en waarom welke besluiten worden genomen. Ik hoop vooral dat er bij een volgende GTA wel weer DLC voor de singleplayer zal zijn... :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Interessant interview. Inderdaad maar hopen dat er in de volgende GTA spel wel een DLC komt voor singleplayer. Ook al was GTA Online leuk voor even, ik vond de Episodes voor IV wel leuker. Zoals anderen al zeiden, GTA V was een mooi spel geweest voor singleplayer DLC. Ik had graag een DLC gezien voor de criminele organisaties in het spel, zoals de Triads of iets dergelijks. Maar goed, die gaan we niet meer krijgen en dat had ik ook al verwacht in 2015.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Great..

koop ik eindelijk weer een nieuw spel (een hele gok, gezien de waardeloze performance van mijn vorige aankopen, inclusief GTA) zit ik nog net op tijd op de bandwagon om het einde te zien naderen...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.