GTAGames.nl
Sir_Ballas

Versoepeling regels spelletjestopics.

10 berichten in dit onderwerp

Gegroet vrienden!

Sinds het xp systeem er is merk ik dat ik weer wat actiever wordt. Met name de spelletjes in de verschillende fora worden door mij druk bezocht, en ik probeer zo veel mogelijk mee te doen. Echter is iets mij een doorn in het oog. Namelijk de 3-posts-per-persoon-per-dag regel. Als het spelletje eenmaal loopt kom je erachter dat dit toch eigenlijk vrij karig is. Ik zou dus willen voorstellen dat dit aantal verdubbelt wordt, ook om de activiteit van alle andere leden hopelijk te simuleren. 

Graag hoor ik wat jullie van dit idee vinden! :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Op zich geen gek voorstel. :) Alleen ben ik bang dat het dan een XP-boost feestje gaat worden. In alle GTA-fora staan er tal van die spelletjes. Stel je laat vijf reacties per dag toe dan kun je al 15 XP per dag in één topic verdienen (staat gelijk aan 15 posts ergens anders). Nou is dat op zich niet veel. Maar vermenigvuldig dat met het aantal spelletjes die er zijn.  Ik weet het niet...

Misschien dat we dan beter een andere regeling kunnen bedenken? Bijvoorbeeld dit: 

Een subforum onder GTA Serie waarin we alle spelletjes samenvoegen. Een post in dit forum levert je 1 XP op. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
7 minuten geleden, PrioX zei:

Op zich geen gek voorstel. :) Alleen ben ik bang dat het dan een XP-boost feestje gaat worden. In alle GTA-fora staan er tal van die spelletjes. Stel je laat vijf reacties per dag toe dan kun je al 15 XP per dag in één topic verdienen (staat gelijk aan 15 posts ergens anders). Nou is dat op zich niet veel. Maar vermenigvuldig dat met het aantal spelletjes die er zijn.  Ik weet het niet...

Misschien dat we dan beter een andere regeling kunnen bedenken? Bijvoorbeeld dit: 

Een subforum onder GTA Serie waarin we alle spelletjes samenvoegen. Een post in dit forum levert je 1 XP op. 

Dat vind ik een beter voorstel. Immers zou je anders heel gemakkelijk 3 XP kunnen krijgen. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Die spelletjes moet je eigenlijk uitsluiten van XP..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Uitsluiten is geen goed idee denk ik, de meeste activiteit in de GTA Fora (online uitgezonderd) zijn in de spelletjes, en het xp systeem is bedacht om die activiteit te stimuleren/belonen. Een apart subforum voor spelletjes met 1xp per post klinkt echter wel als een goede oplossing.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Zojuist, Sir_Ballas zei:

Uitsluiten is geen goed idee denk ik, de meeste activiteit in de GTA Fora (online uitgezonderd) zijn in de spelletjes, en het xp systeem is bedacht om die activiteit te stimuleren/belonen. Een apart subforum voor spelletjes met 1xp per post klinkt echter wel als een goede oplossing.

Klopt, maar spelletjes daar maak je al snel tientallen post per dag of per uur mee. Iemand die alleen hierbij actief is, is binnen no time een superlid. Terwijl andere uitgebreide posts brengen en lang niet zoveel kunnen spammen als het ware..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Daarom ook versoepeling van de post limiet, geen afschaffing :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
1 uur geleden, TryX zei:

Die spelletjes moet je eigenlijk uitsluiten van XP..

Makkelijker gezegd dan gedaan, helaas. Hypothetisch zou je aan elk spelletje een bepaalde tag kunnen toekennen en die tags uitsluiten van extra XP maar dat is dan weer een hoop extra werk.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
4 uur geleden, Sir_Ballas zei:

Daarom ook versoepeling van de post limiet, geen afschaffing :)

Juist niet, indien je het soepeler maakt krijg je juist van die XP hunters. 3 is juist voldoende, anders zouden wij in 1 topic nu tientallen pagina's kunnen volspammen.

4 uur geleden, Big Boss zei:

Makkelijker gezegd dan gedaan, helaas. Hypothetisch zou je aan elk spelletje een bepaalde tag kunnen toekennen en die tags uitsluiten van extra XP maar dat is dan weer een hoop extra werk.

Tenzij je een heel forum-game subforum maakt en daar de spelletjes inhoud en uitsluit van XP, maar in samenspraak met de 3 post per dag limiet moet dit huidige systeem goed zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Na het doorspitten van de feedbacktopics vanwege een schoonmaak kwam ik hier weer uit... Ik kan melden dat er al geruime tijd een systeem in plaats is die ervoor zorgt dat je 1 XP per post krijgt in de spelletjestopics. Voor andere berichten in de GTA-fora ontvang je 5 XP. 

Excuses dat dit niet eerder gemeld is. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.