Jump to content

Wat hoop jij nooit in GTA Online te zien?


PrioX

Recommended Posts

Er zijn de laatste vier jaar ontzettend veel nieuwe dingen toegevoegd aan GTA Online. Veel leuke, maar ook een aantal slechte dingen die veel irritatie opleveren. Een persoonlijk voorbeeld: Bepantserde voertuigen die zowat niet kapot te maken zijn en iedereen terroriseren. Voor dit soort dingen hebben we het 'irritatie'-topic. :) 

 

Maar wat hoop jij nooit in GTA Online te zien omdat je denkt dat dit het spel alleen slechter maakt? 

 

Ikzelf hoop dat ze geen bepantserde voertuigen meer toevoegen of explosieve wapens. Deze zitten er naar mijn mening al genoeg in en verpesten vaak leuke momenten. Je kut niet zelfs al geen normaal sniper-gevecht meer hebben omdat iemand explosieve kogels kan kopen voor zo'n ding... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Big Boss zei:

Onrealistische dingen. Alhoewel het daar eigenlijk al te laat voor is met die TRON motoren en zwevende maps.

Ja, afschuwelijk die dingen. Zoals Dave al zei, als ik een spel met onrealistische dingen wil hebben, dan koop ik wel een ander spel. Voor mij moet GTA zo realistisch mogelijk blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, Asphyxiated zei:

Ja, afschuwelijk die dingen. Zoals Dave al zei, als ik een spel met onrealistische dingen wil hebben, dan koop ik wel een ander spel. Voor mij moet GTA zo realistisch mogelijk blijven.

Dit maakt mij nu zo enorm blij :D dat ik eindelijk niet de enige persoon ben die er zo over denkt :) ! Bravo mensen !!!

GTA Online is op zich een leuk spel waar je vrij kon doen wat je wou, auto's stelen, verkopen, je rijk wanen of met vrienden racen, ik noem maar. Maar de laatste maanden zijn die "oorlog" updates enorm andere personen gaan inspireren op GTA. Hierbij hebben ze bij de ontwikkelaars niet goed nagedacht, dat ze hierdoor een ander soort liefhebbers betrekken.

Persoonlijk zou ik willen dat GTA 6 weer beetje "normaal en realistisch" wordt. Want ik vrees dat voor de 5 het al telaat is, tenzij ze de hele warstock vernietigen !

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dit maakt mij nu zo enorm blij :D dat ik eindelijk niet de enige persoon ben die er zo over denkt :) ! Bravo mensen !!!

GTA Online is op zich een leuk spel waar je vrij kon doen wat je wou, auto's stelen, verkopen, je rijk wanen of met vrienden racen, ik noem maar. Maar de laatste maanden zijn die "oorlog" updates enorm andere personen gaan inspireren op GTA. Hierbij hebben ze bij de ontwikkelaars niet goed nagedacht, dat ze hierdoor een ander soort liefhebbers betrekken.

Persoonlijk zou ik willen dat GTA 6 weer beetje "normaal en realistisch" wordt. Want ik vrees dat voor de 5 het al telaat is, tenzij ze de hele warstock vernietigen !

Persoonlijk vind ik het wel leuk, maar ook zonder de warstock zou ik het enorm leuk vinden. Laatste tijd is er wel teveel van het goede met de updates meegekomen..

Bewerkt: door TryX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het is heel simpel op te lossen.

Pantser penetrerende raketten en hittezoekende raketten die je met je jet of helicopter niet kunt ontwijken.

Klaar met de niet te stoppen sukkels

 

 

Bewerkt: door Barlomann
Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, Barlomann zei:

Het is heel simpel op te lossen.

Pantser penetrerende raketten en hittezoekende raketten die je met je jet of helicopter niet kunt ontwijken.

Klaar met de niet te stoppen sukkels

 

 

Is een oplossing, maar eigenlijk ook weer niet realistisch. Denk dat wel het inderdaad een idee is om een soort rocket launcher in het spel te brengen die een stuk of 10 rakketten tegelijk afvuurt en welke niet te ontwijken zijn door de hydra's. Wellicht zorgt dit ervoor dat die dingen je niet aanvallen indien jij op de grond staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...