Jump to content

Zijn de mobiele GTA games het geld waard?


Michael

Recommended Posts

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht met genoeg geheugenruimte om veel spelletjes erop te zetten. Ik zat erover te nadenken om een aantal GTA games te kopen voor mijn iPhone. Ik vroeg mij alleen af als het wel waard is. Hebben mensen hier ervaring met de mobiele apps van Rockstar Games en raden jullie mij aan om de games te kopen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Dutchy3010 zei:

Absoluut. Je moet er van houden en waarempel: dat doe ik. :7 Dus ik speel regelmatig III,VC, SA en CTW op m'n iPhone. LCS heb ik nog niet geprobeerd.

Hmm, ik was Chinatown Wars even vergeten! Ik heb die hele game nog niet eens uitgespeeld. Ik heb CTW gekregen van mijn ouders op de Nintendo DS maar ik ben de cartridge een keer kwijtgeraakt. Ik moet sowieso de klassiekers op mijn telefoon, III, VC en SA. En dan misschien eens kijken voor CTW. Ik kan niet wachten om die oude lekkere nummers van VC weer te kunnen horen en het spel te spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het persoonlijk niet zo op mobiele games, en mn telefoon heeft er ook niet echt de ruimte voor. Ik zou zeggen, probeer de GTA die je het leukst vind uit, en als die leuk is kun je altijd de rest nog kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Op de computer zijn ze al gauw €15 de stuk, tenzij je ze op disc koopt. Dus €5 per game is sowieso al een nette deal, althans dat vind ik dan :Y

Als je de trilogie tijdens een Steam Sale koopt dan kost het hele pakket ongeveer 5 euro. Er zijn altijd minstens twee Steam sales per jaar en daarnaast zijn er ook regelmatig Rockstar publishing weekends waar je ook fikse kortingen kan krijgen op Rockstar spellen. Het hangt er maar net vanaf hoe (on)geduldig je bent.

 

Echte games op een touchscreen spelen vind ik helemaal niks. Je hebt een super klein scherm dat je dan nog eens half bedekt met je vette vingers en de controls zijn awkward omdat je maar twee duimen hebt om alle acties te doen; met een controller of toetsenbord heb je toch al gauw zes of zeven vingers tot je beschikking.

Link to comment
Delen op andere websites

55 minuten geleden, Big Boss zei:

Echte games op een touchscreen spelen vind ik helemaal niks. Je hebt een super klein scherm dat je dan nog eens half bedekt met je vette vingers en de controls zijn awkward omdat je maar twee duimen hebt om alle acties te doen; met een controller of toetsenbord heb je toch al gauw zes of zeven vingers tot je beschikking.

Ja, dat lijkt mij zelf ook wel een nadeel met mobiele games. Ik vroeg mij af van wie de games heeft gespeeld, als hun vinden dat de controls wel goed zijn op de telefoon. Want de oude games kunnen spelen is leuk, maar als het heel moeilijk is om te gaan schieten bijvoorbeeld koop ik liever een spel waar ik mij niet  aan irriteer.

Link to comment
Delen op andere websites

Met de trilogie heb ik geen ervaring maar ik heb zelf CTW gekocht voor de mobiel en ik vind het zeker een aanrader. Het cartoon achtige en het gta2 gevoel leent zich goed voor de mobiel. De standaard besturing vond ik wat lastig maar dat kun je aanpassen door buttons te verplaatsen over het scherm en de grootte te veranderen naar wat je zelf handig vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...