Jump to content

Welke GTA’s speel jij nog in 2017?


Michael

Welke GTA’s speel jij nog in 2017?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA’s speel jij nog in 2017?

    • GTA Online
      7
    • GTA V
      9
    • GTA Chinatown Wars
      2
    • GTA IV
      5
    • GTA Vice City Stories
      0
    • GTA Liberty City Stories
      1
    • GTA San Andreas
      7
    • GTA Vice City
      4
    • GTA III
      5
    • De klassiekers (GTA Classic View)
      1


Recommended Posts

Het leek mij erg interessant om te weten welke GTA’s nog het meest worden gespeeld door forumleden. Ook omdat de eerste GTA spel deze maand twintig jaar geleden werd uitgebracht. Welke GTA’s speel jij nog in 2017? Ik speel zelf af en toe GTA Online en GTA V. Als ik mijn PS3 zou aansluiten wat ik af en toe misschien eens doe, dan zou ik ook nog GTA IV en GTA San Andreas spelen. Als ik een computer heb, of de mobiele apps kan kopen dan ga ik sowieso nog III, VC en SA spelen. Ik speel de episodes eigenlijk nog vrij weinig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso GTA Online en GTA V worden regelmatig afgespeeld. Toevallig ben ik vorige week opnieuw begonnen aan The Lost and Damned, dus GTA IV en uitbreidingen worden ook geregeld gespeeld (dankzij backward compatibility op de Xbox _O_). Ik heb dit jaar ook nog GTA III uitgespeeld op mijn laptop. :) 

 

Microsoft is nu begonnen met het ondersteunen van originele Xbox (1) spellen. Dus hopelijk zien we binnenkort de Trilogy verschijnen zoals op de PlayStation. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, PrioX zei:

Sowieso GTA Online en GTA V worden regelmatig afgespeeld. Toevallig ben ik vorige week opnieuw begonnen aan The Lost and Damned, dus GTA IV en uitbreidingen worden ook geregeld gespeeld (dankzij backward compatibility op de Xbox _O_). Ik heb dit jaar ook nog GTA III uitgespeeld op mijn laptop. :) 

Ah, handig! Helemaal de backward compatibility op Xbox. Er zijn nog vrij veel oude PlayStation games die wij nog thuis hebben liggen, het was leuk geweest als ik die nog kon spelen op een PS4 bijvoorbeeld. Maar goed, ze willen vast geld verdienen met het heruitbrengen van games.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog aan gamen toe als ik een langere tijd vrij heb en dan zo af en toe even niets omhanden heb. Afgelopen zomer heb ik bijvoorbeeld GTA IV er weer eens bij gepakt, in totaal toch weer een aantal uurtjes in het eerste deel van de verhaallijn gestoken. En zo tussendoor vind ik het wel leuk om eens GTA San Andreas in te duiken, bijvoorbeeld voor de forumsavegame. Dus ja, echt vaak komt het niet echt meer voor, maar leuk is het zeker nog wel. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...