Jump to content
PrioX

Gratis geld, Vigilante en 'Condemned' mode beschikbaar in GTA Online!


 

medium.gtaonline_vigilante.png.dd691317d

 

Het is vrijdag, normaal gesproken niet de dag dat Rockstar GTA Online aanvult met nieuwe content. Maar met Halloween voor de deur hebben ze een uitzondering gemaakt. Vanaf vandaag is de Vigilante beschikbaar, een unieke auto die veel wegheeft van de Batmobile. Er hangt echter wel een aardig prijskaartje aan. Voor maar liefst $3.750.000 kan deze bak van jou zijn... Maar dan heb je wel wat. :engel: Er is ook een nieuwe Transform Race beschikbaar waarin de Vigilante centraal staat, deze heet 'Inferno'.

 

De recent aangekondigde 'Condemned' Adversary Mode is ook beschikbaar. In deze mode start een speler met een timer in beeld. Wanneer de tijd op is zal de speler zelfmoord plegen. Als jij de timer in beeld hebt kan je dit tegengaan door een andere speler te vermoorden die vervolgens de timer zal overnemen. Het is dus een race om te overleven. 

 

Om de verjaardag van GTA Online te vieren krijgen spelers die vóór 6 november inloggen op de PS4, Xbox One of PC $400.000 gratis en voor niks! Dit bedrag zal tussen 6 en 13 november op je account worden gestort. 

 

De speciale Halloween voertuigen van afgelopen jaren zijn ook weer te koop en zijn afgeprijsd. Zo is het weer mogelijk om de LLC Sanctus, Fränken Stange en Albany Lurcher te kopen. Ook zijn er een aantal nieuwe maskers beschikbaar. 

 

De komende dagen zijn er leuke bonussen en kortingen beschikbaar. Zo zal je gratis t-shirts ontvangen voor het inloggen en hebben er ontzettend veel voertuigen een prijsverlaging gekregen. De volledige lijst is in dit topic te vinden. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

17 minuten geleden, PrioX zei:

Als ik me niet vergis kan deze auto in een normale garage. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. ;) 

Ben benieuwd, vanavond eens even kijken.

 

14 minuten geleden, Asphyxiated zei:

Niet echt mijn type auto die ik zou kopen maar ik ben benieuwd naar de gratis T-shirts die je kan krijgen met het dagelijks inloggen. :)

Heb even op youtube wat video's bekeken, deze kan wel weer voorzien worden van doel zoekende raketten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gratis geld? Nice!

 

Even een update tot de batmobiel.

 

Hij is redelijk snel, zelfs vergeleken met de super cars.

Je kan er raketten op plaatsen welke eerst een stukje omhoog schieten en dan pas naar het doel gaan, dit kan voorkomen dat je direct je voorganger raakt of iemand die er net tussen komt.

De boost is echt enorm snel, hiermee wordt je sneller dan de super cars.

Heeft wel een grote draai cirkel. Hij kan veel auto's weg botsen, ook andere gepantserde voertuigen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de Vigilante gekocht en dit kan ik jullie vertellen:

 

- je kan het in elke personal garage saven

- is even zwaar of zwaarder dan een Insurgent

- je kan de homing missiles enkel kopen via Mobile Operation Center

- armor is prima, kan 2 of 3 rpg's aan, daarmee explodeer jezelf niet na 1 keer zoals dat wel gebeurt met de Ruiner2000.

- ammo missiles is 20, zoals de Oppressor's ammo

- je kan het zelfs in heists gebruiken!

 

Ruiner2000 is de meest onzin auto en duurste armorloos troep aller tijden en alleen te gebruiken in freemode. Dit auto had wat de Vigilante is moeten zijn.

 

Condemnded mode is op zich wel een leuke adversary mode maar dat is slechts een mening.

6-8 spelers was wel leuker geweest.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

29 minuten geleden, SilverRST zei:

Ik heb de Vigilante gekocht en dit kan ik jullie vertellen:

 

- je kan het in elke personal garage saven

- is even zwaar of zwaarder dan een Insurgent

- je kan de homing missiles enkel kopen via Mobile Operation Center

- armor is prima, kan 2 of 3 rpg's aan, daarmee explodeer jezelf niet na 1 keer zoals dat wel gebeurt met de Ruiner2000.

- ammo missiles is 20, zoals de Oppressor's ammo

- je kan het zelfs in heists gebruiken!

 

Ruiner2000 is de meest onzin auto en duurste armorloos troep aller tijden en alleen te gebruiken in freemode. Dit auto had wat de Vigilante is moeten zijn.

 

Condemnded mode is op zich wel een leuke adversary mode maar dat is slechts een mening.

6-8 spelers was wel leuker geweest.

3 rockets? Die van mij heeft full armor en ontploft toch echt bij 1 rocket of sticky.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Begrijp dit niet: Jullie waren een tijd geleden ook tegen die oorlog updates en dan gaan jullie die Batmobile/raketwerper promoten? Raar.

Waar zie jij een promo vanuit het forum? Dit doen ze bij iedere update wat met gta te maken heeft. Gewoon een nieuwsbericht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Begrijp dit niet: Jullie waren een tijd geleden ook tegen die oorlog updates en dan gaan jullie die Batmobile/raketwerper promoten? Raar.

Een beetje storm in een glas water. Waar zie je dat ik de Vigillante promoot? Ik legde uit wat je met de Vigilante doen, niet "je moet de Vigilante hebben

want daarmee kan je keihard griefen als nooit tevoren!11!1"

En wat de DLC betreft, ik vind Smuggler's Run het meest onzin DLC aller tijden en de Hangar resupplies zijn helemaal f*cked en achterlijk bedacht.

Ik ben wel erg blij met de Retunie, Rapig GT en Coil Cyclone. De Molotok en Pyro zijn best goede jets want Hydra heeft minder kansen nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 29-10-2017 om 15:48, SilverRST zei:

Een beetje storm in een glas water. Waar zie je dat ik de Vigillante promoot? Ik legde uit wat je met de Vigilante doen, niet "je moet de Vigilante hebben

want daarmee kan je keihard griefen als nooit tevoren!11!1"

En wat de DLC betreft, ik vind Smuggler's Run het meest onzin DLC aller tijden en de Hangar resupplies zijn helemaal f*cked en achterlijk bedacht.

Ik ben wel erg blij met de Retunie, Rapig GT en Coil Cyclone. De Molotok en Pyro zijn best goede jets want Hydra heeft minder kansen nu.

De laatste DLC's die uitkomen slaan toch nergens op. Maar het past verder wel bij GTA V, hiermee hebben ze gekozen om in het heden alles af te spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...