Jump to content
Cabyon

Gerucht: 'GTA VI is volop in ontwikkeling'


De laatste tijd zijn er opvallende geruchten opgedoken rond de ontwikkeling van GTA VI. De game zou zich afspelen in Florida en ruwweg een afspiegeling zijn van het gebied tussen Orlando en Miami. De game speelt zich af in het heden en heeft drie personages, zoals in GTA V, tussen welke je kunt wisselen, waaronder één vrouw. Ook zou de eerste trailer aan het eind van 2018 verschijnen en zou de game verschijnen aan het eind van 2019/2020.

 

medium.orlandomiami.PNG.16dbd8af00990072

Het gebied tussen Orlando en Miami, Florida.

 

De personages zouden verder ontstaan uit een clubeigenaar en een redneck, al zou deze laatste persoon 'iets minder ontspoord' zijn dan Trevor Philips uit GTA V. Ook maken verschillende elementen uit de vorige GTA weer een opwachting: zo zou de Rhino tank weer in het spel voorkomen, hoewel iets aangepast, en is er weer een mogelijkheid om de vliegende auto-cheat in te voeren in de game.

 

Het is allemaal vrij vage informatie en het mag duidelijk wezen dat het met een korreltje zout genomen moet worden. Toch lijkt de info op zichzelf redelijk geverifieerd; de berichten zijn op 4chan gepost door 'ROCKSTAR FAGGOT'. Als bewijs voorspelde hij eerder de release van de Biker Gangs DLC op 4 oktober. 

 

medium.DNFuzXZWsAEUq4r.jpg.0342d0bdff467

Screenshot van de draad waarin de vermoedelijke Rockstar medewerker de DLC voorspelde.

 

Meer over de toekomst van GTA V kan je lezen in het artikel over GTA over de jaren heen dat snel zal verschijnen.

 

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als ik naar die map kijk, vraag ik me af of R* weer zal kiezen voor één groot eiland zoals in V. V was de eerste GTA (sinds III, voor zover ik weet) die niet uit verschillende eilanden bestaat die je stuk per stuk moet vrijspelen. Vroeger vond ik het altijd leuk als je eindelijk een keer opeens naar het volgende eiland ging na of tijdens een missie. ('Tuurlijk ging ik voor dat gebeurde wel even op ontdekkingstocht met cheats, maar dat is niet hetzelfde). V is dan ook meer online-gefocust tegenwoordig, wie weet komt er zelfs geen verhaallijn meer met klassieke singleplayer missies?

Ik kijk alvast uit naar de (eerste) trailer!

 

Op 27-10-2017 om 15:05, Cabyon zei:

Screenshot van de draad waarin de vermoedelijke Rockstar medewerker de DLC voorspelde.

Interessante vertalingsfout (kan me niet echt voorstellen dat dit zo in het Nederlands gebruikt wordt).

Bewerkt: door robin_be

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, robin_be zei:

Als ik naar die map kijk, vraag ik me af of R* weer zal kiezen voor één groot eiland zoals in V. V was de eerste GTA (sinds III, voor zover ik weet) die niet uit verschillende eilanden bestaat die je stuk per stuk moet vrijspelen. Vroeger vond ik het altijd leuk als je eindelijk een keer opeens naar het volgende eiland ging na of tijdens een missie. ('Tuurlijk ging ik voor dat gebeurde wel even op ontdekkingstocht met cheats, maar dat is niet hetzelfde). V is dan ook meer online-gefocust tegenwoordig, wie weet komt er zelfs geen verhaallijn meer met klassieke singleplayer missies?

Ik kijk alvast uit naar de (eerste) trailer!

 

Ik mag toch hopen dat er een singeplayer is! Anders zouden ze het kernelement van GTA uit het spel verwijderen. Alhoewel, Rockstar houd klaarblijkelijk wel van wat verandering.

 

Overigens is  'draad', de gefrommelde vertaling van 'thread', gewoon omdat het voor de hand lag. Kwam zo gauw niet op het goede woord. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er interessant uit! Ikzelf weet niet of ik hem zal gaan spelen, daar ik GTA V al links heb moeten laten liggen omdat mijn PC 'm niet meer trok. Maar goed, het kan ook best zijn dat ik rond die tijd weer fanatieker ga gamen, dat weet ik op dit moment natuurlijk niet. In ieder geval is zo'n hype rondom de release op zichzelf al ontzettend leuk, ik heb me destijds ook goed vermaakt met de trailers en speculaties rondom de release van GTA V. Ik ben benieuwd!

 

17 uur geleden, robin_be zei:

Interessante vertalingsfout (kan me niet echt voorstellen dat dit zo in het Nederlands gebruikt wordt).

Het lijkt me inderdaad sterk dat deze vertaling officieel geldig is, maar op Reddit bijvoorbeeld is het inmiddels wel min of meer de standaard om thread te vertalen naar draad of draadje. Maar goed, men heeft daar sowieso de neiging om iedere Engelse term letterlijk te vertalen naar het Nederlands. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...