GTAGames.nl
Sandertju

Stel je voor aan onze [TEAM] crew

53 berichten in dit onderwerp

Om het gezellig te houden en de crew het persoonlijk tintje te laten houden want we groeien en dus kennen steeds minder crew leden elkaar.

Ik trap af.

Ik ben Sandertju

47 jaar, getrouw en 2 nazaatjes + 1 uit een soort van vorig leven.

Ik ben al sinds GTA1 verknocht aan dit spel door de vele vrij speel mogelijkheden en de humor.

Ik heb veel alleen offline gespeeld en zo nu en dan mijn kop eens online laten zien maar die werd er steeds heel snel afgeschoten waardoor ik steeds weer terug ging naar gta offline.

Op het moment dat er in GTA5 uitbreidingen kwamen zoals MS en SEO en dit niet op de 360 kwam heb ik een One gekocht, en er het 1 en ander in mijn real wereld veranderde, ben ik online gegaan en heb ik me veelvuldig om laten knallen.

Maar ben door gegaan, heb veel met pakketjes gesleept en missies gedaan. Later met steeds meer vaste matties, later ook in crews.

Maar omdat de meeste crews niet erg actief zijn en niet behulpzaam heb ik zelf een crew opgezet.

Hier probeer ik het zo gezellig mogelijk te houden en te zorgen dat iedereen elkaar zoveel mogelijk helpt zodat we een TEAM zijn.

Onze topics: HIER & HIER

Als extra'tje is er voor TEAM crew members een members only topic. Wil je toegang?  stel je ff voor en geef aan dat je toegang wil.

Wel zijn er wat voorwaarden om toegang tot dit topic te krijgen:

Het TEAM members only topic bevat o.a. info van leden.

Informatie in dit topic is gesloten (niet zichtbaar) voor niet leden.

Nieuwe crew leden krijgen niet direct toegang tot dit topic wanneer zij ons joinen.

Nieuwe leden hebben een maand de tijd om zich te bewijzen als actieve speler.

Ook wordt verwacht dat je op het forum actief bent, anders heb je hier uiteraard ook niets te zoeken.

Wij bepalen zelf wie hier toegelaten wordt en wie niet.

Hier gelden geen harde regels voor.

Als wij vinden dat iemand hier niet thuis hoort dan is dat zo omdat wij zelf bepalen wie er in onze virtuele huiskamer mag komen.

Informatie uit dat topic mag NIET verspreidt/gedeeld/verteld of whatever.

Alles wat in dat topic staat BLIJFT DAAR!

Dus ook niet "alleen maar even" een facebook link naar een ander sturen om weet ik veel wat. gewoon NIET !!!!

Waarom niet dan? OMDAT HET PERSOONLIJKE INFO BETREFT!!!  dus dat. Beetje duidelijk zo?

Wanneer je TEAM verlaat, verlaat je ook dit TEAM member only topic en zullen je gegevens verwijderd worden.

Bewerkt: door Sandertju

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Heey ik zal me ook ff voor  stellen ik ben Jeffrey word vaak sjeffke genoemd  ik kom uit de buurt van  Breda maar woon nu sins 2jaar in kerkdriel  heb  al 4 jaar een vriendin  ik speel gta al  op de 360 en nu op de xbox one   ik zit ook sind  kort in de crew van  team dat is echt gezellig   ik heb in gta heb  ik de bunker de CEO  motor club     dat was het  laterrrrrrrr

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Eyy.

Julian hier aka beastburnit.

Ik ben 32 en woon samen. 

Heb een eigen bedrijf al bijna 5 jaar 9en ben daarin werkzaam als professioneel inbreker oftewel ik ben slotenmaker.

Woon in een klein dorpje tegen terror dorp Alphen aan den Rijn aan.

Heb teveel hobby's waaronder gamen.

GTA met deze crew is echt super.

Iedereen helpt elkaar en het is gezellig.

Anders als bij andere crews die ik gehad heb.

Dit was het even nu mag de volgende ;)

Gr

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo mensen 

ik ben Dave, AKA Kemp78 op gta.. speel gta nu al een hele tijd van af de 360 maar toen voornamelijk story mode,ben sind ik De one heb wat meer online gaan spelen maar werd vaak vermoord omdat ik in geen crew zat en daarom altijd alleen gamede heb een tijdje bij de crew XONl gezeten maar die crew viel een beetje uitelkaar, omdat er meestal maar 3 tot 4 leden online waren. Toen heb ik Sander van TEAM ontmoet en die heeft me uitgenodigd om bij TEAM te komen, en ik ben super tevreden leuke crew met super leuke gasten die je allemaal erg graag willen helpen en altijd voor een leuk gesprek klaar staan.. dus als je een leuke groep zoekt kom eens kijken er zijn altijd wel mensen van ons online...

gr Dave 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goede dag allemaal, 

Mijn naam is Wesley en ik ben 29 jaar. Programmeur van beroep (front end developer).

Woon in Lelystad en kom oorspronkelijk uit Tiel.

Speel GTA sinds deeltje 2.

In GTA online ben ik meestal met 1 maatje, soms met 2. Maar dit is dus te weinig om fatsoenlijke online missies te doen en na wat zoek werk kwam ik via de Xbox One nl groep op deze crew ;-)

Mijn gamertag is iznogood112

Bewerkt: door iznogood112

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoi Wesley, Bedankt voor je bericht.

Ik wens je enorm veel plezier in ons TEAM.

Ik heb je direct promotie gegeven. Je bent nu en kunt nu:

TEAM REPRESENTATIVE

Members who have proven their commitment to the Crew and are awarded basic permissions to aid recruitment efforts.

PERMISSIONS:

• Invite new members
  • Publish multiple emblems
  • Write on wall

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoi Wesley,

Welkom en veel plezier bij ons. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
1 uur geleden, iznogood112 zei:

Goede dag allemaal, 

Mijn naam is Wesley en ik ben 29 jaar. Programmeur van beroep (front end developer).

In GTA online ben ik meestal met 1 maatje, soms met 2. Maar dit is dus te weinig om fatsoenlijke online missies te doen en na wat zoek werk kwam ik via de Xbox One nl groep op deze crew ;-)

Goede middag Wesley,

allereerst natuurlijk welkom,

ik hoop dat we je kunnen helpen met levelen en een goede speler worden.

als ik in een party zit staat deze meestal op vrije deelname en ben je natuurlijk altijd welkom.

Gr Julian AKA Beastburnit

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
2 uur geleden, iznogood112 zei:

Goede dag allemaal, 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Zojuist, Kemp78 zei:

Hallo Wesley, leuk dat je ook bij ons komt game kerel we spreken ons snel gr Dave 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De naam is Brendan 

Ingame roepnaam: B, Bshoe, Bren

29 jaar oud

Rotterdam

Specialties: flying, driving 

Mic beschikbaar

Heel lang op ps4 gta gespeeld level 239 toen is me vrienden groep beetje uit elkaar gegaan naar andere games. uiteindelijk naar xbox gegaan omdat me vriendin daarop veel speelde (ze speelt zelf ook GTA). Zoek een actieve crew om mee te dollen en en missies te doen, geld boeit me niet zoveel maar altijd leuk om het te verdienen maar gaat mij meer om de lol en dolletjes. 

Indien gewenst mob bereikbaar als iemand van de crew hulp nodig heeft en dan kom ik wel ff on als het kan.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Welkom bij de club!   check je crew invite

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo!

Ff voorstellen mijn naam is Ben in game Blazing.
33 jaar uit het pittoreske Assen

Sinds gta 1 al verknocht aan het spel en vele delen gespeeld
Ik had eerder gta5 op de 360 en daar was ik al een mooi eind mee gekomen
Laats weer een one gehaald met gta5 en ik moest helaas weer opnieuw beginnen (balen!!)
Vandaar mijn invite request voor deze groep (werd me voorgesteld via de xbox nl FB pagina)
Ik zoek een crew die actief speelt en hoop zo weer op mn oude level te komen.

Groetjes!!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.