GTAGames.nl
Sandertju

Stel je voor aan onze [TEAM] crew

53 berichten in dit onderwerp

Hoi Sjoerd en teddy, welkom bij ons kluppie :-) Leuk en gezellig dat jullie met ons mee doen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

welcom Sjoerd en teddy,

Ik hoop dat jullie een leuke tijd gaan hebben in TEAM,

Voor vragen kan je altijd bij de teamleiders terecht dat zijn natuurlijk

SANDERTJUH 

ikzelf beastburnit (julian)

Judg3Ben (BEN)
en nog een paar 
leden kan je altijd iets vragen maar of ze het weten is een andere vraag ;)

join de party's en schaam je niet om dat niet te doen ;)

hebben julllie toevallig ook Facebook >? zoja geef dat even aan mij door dan kan ik jullie aan onze MESSENGER TEAM Groep toevoegen als jullie dat willen.

Gr Julian aka Beastburnit

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoi hoi. Omdat ik ook graag bij de crew wil zal ik mij even voorstellen

Ik ben Jill 25jaar oud. Woon samen. Sinds kort heb ik de Xbox van mn vriend ingepikt en ben ik begonnen met game. Een echte noob dus.. ondertussen hebben we 2 xboxen dus minder ruzies haha.

Ik ben soms nogal onhandig met het spel.. blaas nog wel is mn eigen auto op ofzo... maar er zit verbetering in.

Ik ben vooral einde van de middag en in avonden online. Ik werk overdag.

Groetjes Jill

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk dat je mee wil doen met ons. Wij zijn ook noobs, schamen wij ons niet voor, wij lachen ons rot en blazen ons zelf en elkaar soms ook op omdat het bij anderen niet zo goed lukt :-)  Je moet wat he....

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 3-2-2018 om 15:35, TheChemist zei:

Hi Guys,

Wie ben ik?

Nou ik ben Sjoerd, 36 jaar en doe voor de verandering geen roadrunner na.

Ik woon in het mooie Brabantse plaatsje Heesch (of His voor de kenners), bij gebrek aan vrouwvolk en kindervolk doe ik dit alleen.

Sinds augustus een Xbox One S, zocht iets voor Netflix en this was it.

Vanaf GTA1 en (GTA London London 1969) fan van GTA.

Mijn leven ziet er momenteel als volgt uit:

Door de weeks om 5:30 naar mijn werk in Leiden en 19:30 weer thuis...

2 avonden in de week sporten en 1 avond in de week op Hotel in Leiden.

Voor de rest een beetje xbox-en en stappen met vrienden.

Ben begonnen als crew member bij GOTX (Gathering Of Tweakers Xbox) en kwam via via Sandertju tegen.

Nu dus ook The Epic Army Maffia member, hopelijk krijgen we dolle online adventures.

Maar bovenal hoop ik een leuke club op GTA Online met veel humor en plezier.

Ik luister op XBOX naar Sjoerd, Chemist of Chemmie.

Graag wens ik jullie het volgende toe:
Drive fast, kill faster!!

Gr. Sjoerd (alias The Chemist)

Hallo kerel hartelijk welkom bij team mijn naam is dave aka kemp78 online als je wilt kun je mij toevoegen spreken we ons snel gr

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 9-2-2018 om 14:45, Jillzx zei:

Hoi hoi. Omdat ik ook graag bij de crew wil zal ik mij even voorstellen

Ik ben Jill 25jaar oud. Woon samen. Sinds kort heb ik de Xbox van mn vriend ingepikt en ben ik begonnen met game. Een echte noob dus.. ondertussen hebben we 2 xboxen dus minder ruzies haha.

Ik ben soms nogal onhandig met het spel.. blaas nog wel is mn eigen auto op ofzo... maar er zit verbetering in.

Ik ben vooral einde van de middag en in avonden online. Ik werk overdag.

Groetjes Jill

Hallo Jill hartelijk welkom bij team als je wilt kun je mij toevoegen mijn naam is dave aka kemp78 online 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 29-1-2018 om 16:54, dikkebandiet zei:

Hoi allemaal
ik ben diederik, ben 43 jaar en woon samen met vrouw en 2 kleine kids in stadskanaal (grunn)
sinds een kleine maand ben ik in bezit van een xbox one en het eerst spel die ik ophaalde was hoe kan het ook anders GTAV
ik speelde vaak alleen en na een oproepje via facebook kwam ik in contact met sjeffke
via sjeffke ben ik bij deze leuke team crew gekomen en natuurlijk mijn dank hier voor
ik speelde gta vooral op pc en ps3 met de nodige menu's wat op den duur toch begon te vervelen
wat ik zocht was een leuke crew die actief is en mensen wil helpen zo ben ik zelf ook
aangezien we toch best een druk leven hebben, wie niet hahahahah, probeer ik wel zoveel mogelijk te helpen waar ik kan en probeer ook elke dag online te komen
ik ben geen wonder kind die alle tips en tricks kent van het spel en skils heb ik ook weinig tis meer geluk
maar door zo vaak mogelijk te spelen probeer ik het te leren en team leden helpen doe ik met alle plezier
oh ja ben wel in bezit van een heel slecht geheugen dus soms moet het herhaald worden helaas
ik speel gewoon met mijn eigen naam dus diederikdoll mocht je mij willen toevoegen
ben altijd in voor een geintje en humor daar hou ik altijd van
ben zelf niet zo heel erg spraakzaam via de mic en soms zo doof als een kwartel vooral als er veel echo te horen is dus mocht ik in een party zitten en je hebt mij nodig gewoon mijn naam ff roepen
een gta groet van deze kant

Hallo kerel welkom bij team mijn naam is dave online kemp78 vog me maar toe aks je dat leuk vind gr en tot snel

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Op 3-2-2018 om 15:41, TeddyDucktape zei:

Hi, ik ben Teddy en zou graag met jullie team willen meedoen. Ik speelde GTA vroeger veel, sindskort weer begonnen en de hoeveelheid opties die je hebt zijn een beetje overweldigend. 

Ik zoek teamgenoten om eens een paar Heists te doen. Ik heb een bunkertje en een MOC en wil nog graag mijn voertuigarsenaal uitbreiden.

Ik game een paar keer per week in de avond, het liefst in teamverband met een headsetje op, zodat je makkelijk kan communiceren :)

Hallo teddy, welkom bij team mijn naam is dave aka kemp78 online als je wilt mag/kun je me toevoegen en dan spreken we ons snel gr 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.