Jump to content

gekicked worden wegens idle sinds laatste update x box one


oppertukker

Recommended Posts

Goedendag,

 

Voor de laatste update van de x box one one kon je bij gta v naar de tv kijken, of in je bunker, of businesses naar de beelden van de bewakingscamera's, dan de controller lekker laten liggen en lekker naar bed gaan, of werk enz. als je dan later thuis kwam waren alle supplies lekker leeg gemaakt en verwerkt tot product.

 

Sinds de laatste update van de x box one word je dus gekicked omdat je idle bent, de ene x lukt het wel voor een groot deel, maar de andere keer (meeste keren) word je dus gekicked.

Is er bij iemand al een manier bekend dat dit toch weer kan lukken zonder dat je gekicked wordt? We hebben volgens mij alle mogelijke manieren met betrekking tot het tv kijken en kijken naar de camerabeelden al geprobeerd.

 

Groeten,

 

chris

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum!

 

Heb je de tv op groot scherm staan? Dat is als je de knoppen van de bediening van de tv onderin je scherm ziet staan.

 

Wat je ook nog kan doen is een elastiekje om de joysticks van je controller doen, dan gaat je character rondjes lopen en word je ook niet gekickt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum oppertukker! :) 

 

Je kunt de instellingen van de Xbox aanpassen zodat het idle-scherm niet meer in beeld komt. Hierdoor zou je normaal gesproken niet meer gekickt moeten worden.

 

Settings > Preferences> Idle Options. Als het goed is kun je de optie hier uitzetten. Succes! 

Link to comment
Delen op andere websites

12 uur geleden, Tommie59 zei:

Welkom op het forum!

 

Heb je de tv op groot scherm staan? Dat is als je de knoppen van de bediening van de tv onderin je scherm ziet staan.

 

Wat je ook nog kan doen is een elastiekje om de joysticks van je controller doen, dan gaat je character rondjes lopen en word je ook niet gekickt. :)

Ja, deze mogelijkheden hadden we al geprobeerd, maar werkt ook niet (meer). 

In ieder geval bedankt. 

 

3 uur geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum oppertukker! :) 

 

Je kunt de instellingen van de Xbox aanpassen zodat het idle-scherm niet meer in beeld komt. Hierdoor zou je normaal gesproken niet meer gekickt moeten worden.

 

Settings > Preferences> Idle Options. Als het goed is kun je de optie hier uitzetten. Succes! 

Dit zal ik vanavond eens gaan instellen en proberen. Bedankt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 30-10-2017 om 15:56, PrioX zei:

Welkom op het forum oppertukker! :) 

 

Je kunt de instellingen van de Xbox aanpassen zodat het idle-scherm niet meer in beeld komt. Hierdoor zou je normaal gesproken niet meer gekickt moeten worden.

 

Settings > Preferences> Idle Options. Als het goed is kun je de optie hier uitzetten. Succes! 

Sorry dat ik nu pas weer reageer. Je, of ik in ieder geval, kan het aanpassen naar maximaal 6 uur (zo uit mijn hoofd). Helemaal uit zetten kan niet. 

 

Wel heb ik die tijd nu op de maximale tijd staan en sinds die tijd heb ik het probleem van idle worden ook niet meer. 😀

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...