Jump to content

PrioX

Recommended Posts

Eind vorige maand bestond GTAGames.nl veertien jaar. Ter ere van deze verjaardag konden alle leden deelnemen aan een Snapmatic Battle met als thema Red Dead Redemption. Uit de inzendingen heeft de jury, bestaande uit de leden van de Online-crew en het Admin-team, tot winnaar gekozen:

 



Inzending2Nyltje.jpg.e41a5ff75e818fb71af8d05bf5519889.jpg

@Nyltje, van harte gefeliciteerd met deze overwinning. De gewonnen XP en Shark Cash Card komen zo snel mogelijk jouw kant op. Jouw foto geeft perfect het Red Dead-thema weer. De kleuren zijn passend, de cactus is iconisch en de schaduw van de persoon lijkt sprekend op John Marston. Ontzettend originele foto! :klap: 

 

Wij willen alle deelnemers bedanken voor het deelnemen aan deze contest. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Super tof! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de andere inzendingen.

 

Heel erg bedankt voor het contest, ik speel nu veel vaker Gta. (daarvoor al een jaar niet meer)

 

Misschien leuk achteraf verhaaltje om te vertellen: ik had een complete outfit (+haar en baard) die zo sprekend mogelijk op het hoofdpersonage leek uit RDR. Toen ik uiteindelijk bezig was in de editor zat ik wat te kloten met de saturation en contrast, daaruit ontstond de foto. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Verhaaltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...