Jump to content

Now what...


Wollongong

Recommended Posts

Zoals het drietal sprak, nadat ze de auto over de klif duwden: Now what?
Ik ben naar online overgestapt, heb een stel missies van Lemar gedaan en sta nu een beetje verdwaasd om me heen te kijken. Now what? Winkels beroven levert een paar K op. Missies met mazzel 30K (als ze al van start gaan) en survival is fun, maar betaalt ook max 30K.


En om een heist te organiseren heb ik een high end appartement nodig, voor andere dingen een bunker of meer. Hoe kom ik in hemelsnaam op dat punt?

 

Link to comment
Delen op andere websites

15 uur geleden, TryX zei:

Veel missies doen, vooral contact missies.. en wellicht meedoen met andere CEO's

 

Ik heb als laatste de missie Peace offerings gedaan, nu lijkt er niets meer te zijn. Of moet ik iets doen om dat te triggeren?

En meedoen met CEO's? Hoe werkt dat? Zijn dat die invites die ik via de telefoon krijg?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook op dat punt gestaan dat ik me afvroeg waar ik op stond te wachten.

 

Speel je met een vaste groep vrienden in een crew? Dan kan je samen met hen jobs, races en andere leuke dingen doen. Je kan vanaf level 12 meedoen met de heists. Dan hoef je zelf nog geen appartement te hebben, maar kan je wel lekker sparen. Het is dan natuurlijk niet slim om je geld meteen te spenderen aan kleding en dergelijke.

 

In het begin heb je misschien het idee dat je achter loopt op de anderen, maar dat haal je op een gegeven moment wel in.

 

Kijk ook eens op WikiGTA, daar kan je zien wat er zoal te doen is. En ben je nog geen lid van een crew, of ben je op zoek naar een andere club om samen mee te gamen, bezoek onze Meetingplace of de fora van de Crews.

Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, TryX zei:

Speel je op de PS4? Wil best eens helpen.

 

Nope, PC :)

 

Gisteren ben ik in een corporatie begonnen en snel weer gekapt toen ik zag dat mijn hele opbrengst in freemode naar de CEO gaat. Dat is niet de bedoeling, ik moet zelf natuurlijk wel een beetje verdienen aan mijn eerlijk verdiende criminele inkomsten....

 

Vandaag heb ik veel tutorials gelezen en gezien dat ik vanaf 200K een huis kan kopen dat ik kan gebruiken voor heists, zoals de Fleeca job. Maar is dat slim? Ik zie dat ik een bedrag vooraf moet betalen, maar is dat dan bij elke mislukking verloren? Ik ken trouwens RL niemand die GTA V speelt (of er althans voor uitkomt, gamen is in mijn omgeving niet echt mainstream, zeg maar).

 

Bewerkt: door Wollongong
Link to comment
Delen op andere websites

29 minuten geleden, Wollongong zei:

Ik zie dat ik een bedrag vooraf moet betalen, maar is dat dan bij elke mislukking verloren?

 

Nee, je betaald dat bedrag eenmalig. Als de heist faalt dan kost het je verder geen geld, alleen tijd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...