Jump to content

gta v online gaat niet


tommmm

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Voor de PS4 lukt deze truc inderdaad wel maar ik heb nog altijd problemen bij m'n Xbox One om in te loggen, hebben jullie daat een oplossing voor? Het probleem is hetzelfde... 'could not download files from the rockstar games service required to play gta online'

Alvast bedank!

Link to comment
Delen op andere websites

2 minuten geleden, iJordan zei:

Voor de PS4 lukt deze truc inderdaad wel maar ik heb nog altijd problemen bij m'n Xbox One om in te loggen, hebben jullie daat een oplossing voor? Het probleem is hetzelfde... 'could not download files from the rockstar games service required to play gta online'

Alvast bedank!

Welkom op het forum. :) 

 

Als het goed is moet de manier die op de PS4 werkt ook op de Xbox One werken. Je moet dus de DNS-instellingen veranderen:

 

Primaire: 84.200.69.80

Secondair: 84.200.70.40

 

Dit doe je door naar het volgende te gaan: Instellingen > Netwerk > Netwerkinstellingen > Geavanceerde instellingen > DNS-instellingen > Handmatig. In het scherm dat je nu voor je krijgt vul je de bovenstaande DNS nummers in. Wanneer je GTA daarna opnieuw opstart moet het als het goed is werken. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

34 minuten geleden, iJordan zei:

Dat heb ik geprobeerd, zonder succes helaas...

 

Vreemd. :? Bij veel mensen was dit juist ook een oplossing op de Xbox One. Ik kan zo ook geen alternatieve oplossing vinden. 

 

Heb je de Xbox One na het opnieuw invoeren van de DNS compleet gereset? Dit kun je doen door de lichtgevende knop op je Xbox een paar seconde van te houden. De Xbox zal nu resetten en mogelijke problemen oplossen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Goede avond,

 

Bedankt voor deze tip.

 

Ben lang bezig geweest om mijn spel max payne 3 aan de praat te krijgen. Steeds na het installeren een bericht dat mijn internet niet goed was. Van alles geprobeerd maar mijn aansluitingen waren goed.

Werd er gek van :duh: heb uiteindelijk  het spel van mijn computer verwijder. Ben toen op internet gaan snuffelen, kwam na een tijdje  op het forum van GTAgames.nl  terecht.

Waar mijn probleem aan de orde kwam, heb de hele pagina gelezen. Dacht dit kan wel eens mijn probleem zijn, heb de twee DNS nummers (84.200.80 en 84.200.7040) die jullie beschreven in mijn computer gevoerd.

Het spel weer opnieuw geïnstalleerd dat ging veel sneller dan de eerste keren. Nu werkt het wel op mijn pc en kan het spel spelen maar ook op internet. Dus het werkt ook op de pc bedankt voor deze gouden tip._O_

 

Groetjes

 

 

Op 11-11-2017 om 12:00, PrioX zei:

Daar zou deze methode ook op moeten werken. Hoe je bij de DNS-instellingen komt kunt je zien in de video die ik eerder gepost heb. :) 

 

Op 11-11-2017 om 12:11, tommmm zei:

HET WERKT JOEPIEEEEE HEEL ERG BEDANKT

 

Bewerkt: door Hansie150
Link to comment
Delen op andere websites

Goede avond allemaal,

 

Ik heb dit probleem zelf niet, maar 2 van mijn vrienden hebben dit probleem sinds kort wel, voorheen altijd GTA Online met ze gespeeld zonder verdere problemen.

 

We vonden online een oplossing met het herinstellen van de datum en tijd op de PS4, dit stap voor stap uitgeprobeerd maar tevergeefs.

 

Toen vond ik dit forum en heb alle stappen van het veranderen dan de DNS instellingen: Primair 8.8.8.8 en secundaire 8.8.4.4 geprobeerd, maar nog steeds krijgen ze dezelfde melding "could not download files required to play GTA Online".

 

Dit vinden wij erg vervelend omdat wij altijd trouwe GTA Online spelers zijn geweest, nooit geld geglitched en dergelijke. En nu kan ik alleen nog in mijn eentje GTA Online spelen.

 

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, ik hoop echt dit probleem op te lossen en zoveel mogelijk te proberen.

 

Wij gebruiken alle 3 de console PS4 waarvan 1 van ons een gloednieuwe PS4 Pro in bezit heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 27-12-2017 om 18:08, PrioX zei:

Welkom op het forum @YorMudders

 

De 8.8.8.8 en 8.8.4.4. DNS instellingen zijn juist de instellingen die bij veel spelers problemen opleveren. 

 

Probeer het onderstaande eens: 

 

Primaire: 84.200.69.80

Secondair: 84.200.70.40

 

Succes! :) 

Bedankt voor de hulp! Ik heb het mijn vrienden laten invoeren en ze hebben weer toegang tot GTA Online. Hun internetsnelheid is volgens hun PS4 wel omlaag gegaan maar daar hebben we verder niet veel last van aangezien de servers van GTA vaker zorgen voor lange laadschermen dan je eigen internetsnelheid. 

 

Succes verder nog op dit forum en op GTA zelf! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...