GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Nyltje

Meldingen en berichten

4 berichten in dit onderwerp

Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik vind het vrij nutteloos om een melding te krijgen over dat ik een bericht heb ontvangen terwijl ik al een 1tje bij berichten zie staan.

Ik bedoel met de niet de melding van het geluidje en de 'banner', (dit vind ik een mooie functie) maar de melding die rechtsboven bij het belletje staat.

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Heb je het over een notificatie bij het ontvangen van PB? Dat hebben we namelijk uitgeschakeld om te voorkomen dat je meerdere meldingen over hetzelfde krijgt. Je kan controleren of het bij jezelf goed staat in je notificatie-instellingen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
22 uur geleden, Thundercover zei:

Heb je het over een notificatie bij het ontvangen van PB? Dat hebben we namelijk uitgeschakeld om te voorkomen dat je meerdere meldingen over hetzelfde krijgt. Je kan controleren of het bij jezelf goed staat in je notificatie-instellingen.

Hij staan aan (vinkje/groen), maar ik kan het niet wijzigen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb voor je gekeken en het stond inderdaad verkeerd ingesteld, waardoor je standaard een notificatie kreeg terwijl deze methode niet toegestaan was, waarbij je het ook nog eens niet kon aanpassen. :clown: Het zou nu verholpen moeten zijn! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.