Jump to content
PrioX

P-45 Nokota en 'Dogfight' mode nu beschikbaar in GTA Online!


medium.cf888ec48f3f349c1ce627c96143bb7779ffc79d.jpg.8ecde25d82a88210227a4fccb4cd6fb8.jpgP-45 Nokota

Vanaf vandaag is de P-45 Nokota te bemachtigen in GTA Online. Dit ouderwetse vliegtuigje is uitgerust met wapens waarmee je het de inwoners van San Andreas moeilijk kunt maken. Voor een prijs van $2.653.350 of $1.995.000 (trade prijs) kan deze badboy van jou zijn. :sigaar: Hij is te koop bij Warstock Cache and Carry.

 

Dogfight Adversary Mode

Vanaf vandaag is er ook een nieuwe Adversary Mode te spelen, 'Dogfight'. In deze mode nemen twee teams het tegen elkaar op in 1v1 luchtgevechten. Het staat dus garant voor actievolle achtervolgingen. 

 

Zijn er bonussen en kortingen? Domme vraag, natuurlijk zijn deze er! De bonussen en kortingen voor deze week zijn hier te vinden. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

NEW VEHICLE: P-45 NOKOTA ??? Volgens mij is een vliegtuig geen vehicle !!! Een vehicle is een VOERTUIG, geen VLIEGTUIG beste GTA ROCKSTAR :) 

 

Trouwens weer eens idiote OORLOG update ! Tijd voor GTA 6 of tijd voor realistische dingen zoals voertuigen STELEN en verkopen (Grand THEFT Auto) ipv Grand WAR Auto

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

NEW VEHICLE: P-45 NOKOTA ??? Volgens mij is een vliegtuig geen vehicle !!! Een vehicle is een VOERTUIG, geen VLIEGTUIG beste GTA ROCKSTAR :) 

En daar ben jij fout.

 

A vehicle (from Latin: vehiculum[1]) is a mobile machine that transports people or cargo. Typical vehicles include wagons, bicycles, motor vehicles (motorcycles, cars, trucks, buses), railed vehicles (trains, trams), watercraft (ships, boats), aircraft and spacecraft.

 

~Wikipedia

 

Het Nederlands heeft geen direct equivalent voor vehicle (alhoewel we natuurlijk wel vehikel hebben, zij het weinig gebruikt).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb de Nokota gekocht en het is best een chill vliegtuig. Reageert heel snel en soepel en de raketten hebben geen reload tijd zoals de Hydra en Lazer dat wel hebben. Maar ik word wel doodziek van dit vliegtuigen update. Ik kijk wel erg naar de Coil Cyclone uit. Nu is de Nokota gelukkig wel uit de weg.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...