Jump to content

2de Sony Entertainment Network


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo ik speel GTA online op PS4 en daarvoor dient dus je Sony Network ID die je maar 1 keer kan benoemen. Maar stel, ik wil buiten mijn PS4 GTA game ook GTA spelen op PC. Kan ik dan een tweede account aanmaken?

Is wel zelfde internetverbinding in huis. Maar stel als men zou oordelen op internetverbinding die in huis komt, hoe kunnen dan bv 2 broers/zussen in hetzelfde huis elk appart hun GTA spelen?

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat dit gewoon moet kunnen. PlayStation Network staat uitsluitend verbonden met de apparaten van Sony. Verder is het ook mogelijk om op Social Club meerdere accounts te linken op meerdere platforms. Het feit dat je dezelfde internetverbinding gebruikt speelt hier (voor zover ik weet) ook geen rol in. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Dus om GTA te spelen op PC moet ik geen Sony Entertainment Network hebben? En zijn er verschillen qua PS4 en PC? Bedoel niet mods want hacken doe ik niet. Gewoon denk erover om over te stappen naar pc games, is goedkoper.

 

"Verder is het ook mogelijk om op Social Club meerdere accounts te linken "  Dan heb ik nog steeds dezelfde network naam he. Je kan je network naam maar 1x bedenken. En ik wil een andere naam. Dus moet ik wel een compleet nieuw spel doen, wel van 0 geld maar dat is geen erg. Bv mijn Network naam is Piet101 en dan heb je social club naam Pietje, en kan je een 2de link doen met Pietje2 . Maar bij Pietje2 zal ook de Network naam Piet101 staan !! Dus ik wil een compleet nieuwe naam op pc maar tegelijk mijn ps4 houden.

Bewerkt: door GTA_FUNPLAYER
Link to comment
Delen op andere websites

PSN is alleen voor de PlayStation en niet voor een ander platform. 

Je kan dus gewoon naar de PC gaan en je voortgang op de PS4 behouden. Je kan op de PC ook gewoon een nieuw account aanmaken als je dat wilt. Je moet dan wel vanaf 0 beginnen omdat je je voortgang niet meer kan meenemen bij het overstappen van platform.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat van nul beginnen is geen erg :) mits ik (en vele) al erg lang zijn uitgekeken op al die nieuwe updates. Wil terug alsof je het spel "ontdekt" zeg maar. Ik doe nu op PS4 regelmatig mijn karakter weg en maak nieuw karakter, zonder die level 120 te eisen, gewoon van level 0, enig voordeel is dat je het geld van vorig karakter behoudt. Zit nu aan 30miljoen en weer level 2 ofzo hahaha :) 

Link to comment
Delen op andere websites

De methoden die Rockstar gebruikt om valsspelers op te sporen zijn om begrijpelijke redenen geheim dus het is onmogelijk te zeggen wanneer je in het vizier komt. Ik denk dat ze zich eerder zullen focussen op kritieke bestanden en scripts maar ik zelf zou het alleszins niet riskeren om met eender welke mod online te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...