Jump to content

Wie is de Mol? 2018 (NL)


Dexist

Recommended Posts

xxl.jpg

Stine Jensen, Emilio Guzman, Simone Weimans, Jan Versteegh, Olcay Gulsen, Bella Hay, Jean-Marc van Tol, Ruben Hein, Loes Haverkort en Ron Boszhard

 

Het is weer zo ver! De kandidaten van het nieuwe seizoen zijn bekend! Wel moeten we nog even wachten, 6 januari 2018 gaat het pas starten. Maar tot die tijd kunnen we natuurlijk gaan speculeren(wie is de mol?). Wat hoop jij dat het nieuwe seizoen brengt, of juist niet brengt. Ik ken er dit jaar 3 :7. 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    12

  • Bassieboy35

    9

  • SpacyColours

    7

  • Dexist

    6

Van mij mag Ron Boszhard er wel als eerste uit. Wat een lul is dat in het echt. Ik heb hem een keer ontmoet bij Beeld en Geluid, toen ik nog redelijk klein was. Meneer voelde zich echter te goed om een handtekening te geven. 

 

Ik zou het overigens wel grappig vinden mocht van Tol de mol zijn, maar ja, dat ligt er ook te dicht bovenop.

 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, aron24 zei:

Ik zou het overigens wel grappig vinden mocht van Tol de mol zijn

Alweer?

 

6 kandidaten waar ik wel op aansla, de anderen zijn mij compleet onbekend. Ik heb er zin in, het staat al in m'n agenda.

Link to comment
Delen op andere websites

xxl.jpg

 

Voor de mensen die de kandidaten nog niet kennen; van links naar rechts;

 

1. De MILF met hersens (denk Sanne Wallis-De Vries)

2. De comedian wiens carrière een boost nodig heeft (denk Pieter Derks)

3. De SurinamerOmdatHetMoet (denk Immanuelle Grives)

4. De schijtlollige jeugdpresentator (denk Tim Hofman)

5. De vrouw die je moeder misschien kent (denk Cécile Narinx)

6. De chick die er elke aflevering anders uitziet (denk Sigrid Ten Napel)

7. De nerd (denk Diederik Jekel)

8. De muzikant die net een nieuwe singel heeft (denk Remy van Kesteren)

9. Het domme blondje (denk Yvonne Coldeweijer)

10. De presentator die al tien jaar over datum is (denk Jochem van Gelder)

Link to comment
Delen op andere websites

Op 11-11-2017 om 23:20, Dutchy3010 zei:

Iemand de "speciale" uitzending gezien? Was het leuk? Ik kon niet kijken, maar als het nu echt leuk was kijk ik wellicht terug.

Ja, het is de gebruikelijke introductie van de deelnemers. Maar wat ik vooral interessant vind is of we kunnen uitvogelen waar dit seizoen zich gaat afspelen. Er zijn namelijk ook enkele shots op locatie te zien in het filmpje. Onder andere een besneeuwd berglandschap, een steengroeve of bouwplaats, een treintje dat door groen landschap rijdt en een maffia-voorstelling. Het meest logisch zou Italië zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Ron altijd een beetje een minder leuke polderversie van Carlo.

 

Vind dit qua eerste indruk een heel leuke groep. Waar ik minder hoopvol over ben, is het steeds meer veranderende concept en verloop van WidM zelf. Die blaaskakerij eromheen, die steeds maar grotere beloftes (die nooit waargemaakt worden) en dat vreselijke ontknopingscircus in het Vondelpark. Brrr. Ik draag het programma nog steeds een warm hart toe, maar ik vind dat het de laatste jaren wel rap bergafwaarts gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Is ook een optie, maar dat vind ik nog het minst beroerde aan de huidige opzet. De groep van vorig jaar vond ik ook prima, daar ligt het wat mij betreft niet aan. Wat het programma met het jaar minder maakt, is de manier waarop het allemaal in elkaar gezet wordt door de mensen om de kandidaten heen.

 

De opdrachten zijn steeds minder geïnspireerd, groots en intens (ik herinner me een opdracht van een jaar of twee drie geleden, waarin ze op een plantage doodgewoon geldbriefjes moesten gaan zoeken - serieus?), Art is veel te amicaal met de kandidaten, de 'verborgen' aanwijzingen worden met het jaar lachwekkender ('Case in point', om maar wat te noemen, of 'De Kloosterhint'). Er wordt langzaam maar zeker een interactief mediacircus van gemaakt waar je zelf ook gezellig aan mee kunt doen. Tegenwoordig kun je met het winnen van prijsvragen zelfs een gedeelte van de opnames bijwonen.

 

Dat is een ontwikkeling die ongeveer rond 2010 is ingezet, en dat is voor mij ook het moment dat het bergaf ging met WidM. Art kondigt elk jaar met veel bombarie aan dat dit het 'grootste, spannendste, meest bizarre seizoen ooit' gaat worden, en elk jaar is het een teleurstelling. Vind hem ontzettend sympathiek, maar voor een programma dat zo sterk draait om spanning, geheimzinnigheid en mystiek, is hij mijns inziens gewoon ongeschikt. Karel de Graaf en Pieter-Jan Hagens deden dat in mijn optiek veel beter. Zakelijk, een beetje mysterieus. Art stelt zich op als ware het een elfde kandidaat die gezellig met de club op schoolreis is.

 

Het moet wel heel bont worden, willen ze mij echt compleet verliezen, maar de koers die het programma nu aan het varen is, is niet mijn cup of tea, in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Silverbyte zei:

Het moet wel heel bont worden, willen ze mij echt compleet verliezen, maar de koers die het programma nu aan het varen is, is niet mijn cup of tea, in ieder geval.

Dan raad ik je sterk aan de Vlaamse Mol te kijken. Die van dit jaar vond ik echt fantastisch. De spanning was er van de eerste tot de laatste minuut, de opdrachten waren stuk voor stuk geniaal bedacht, de deelnemers zijn 'echt'... kortom, deze Mol voldoet aan al jouw eisen.

 

Ik hoop tenminste dat er volgend jaar weer een nieuw seizoen aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, SpacyColours zei:

Dan raad ik je sterk aan de Vlaamse Mol te kijken. Die van dit jaar vond ik echt fantastisch. De spanning was er van de eerste tot de laatste minuut, de opdrachten waren stuk voor stuk geniaal bedacht, de deelnemers zijn 'echt'... kortom, deze Mol voldoet aan al jouw eisen.

 

Ik hoop tenminste dat er volgend jaar weer een nieuw seizoen aankomt.

Heb ik gezien! Mijn vriendin is een Belgische en die was erg gedesillusioneerd door 'onze' Mol, dus toen ben ik op aanraden van haar de Vlaamse gaan kijken. Wat een verademing was dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...