Jump to content

Wie is de Mol? 2018 (NL)


Dexist

Recommended Posts

Lekker Spacy! xd Mr 't klopt wel totaal.

 

Ja ik had die begin aflevering ook al gezien, het was in principe alleen de kandidaten voorstellen. Een filmpje van rond de 1/2min voor elke kandidaat.

 

Ik denk dat die striptekenaar de mol is, Jean-Marc. (voor die naam heb ik niet terug naar boven gescrollt :engel:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    12

  • Bassieboy35

    9

  • SpacyColours

    7

  • Dexist

    6

Voor de puzzellaars zou hier nog een hint in zitten :P? 

 

Almaty

Kazachstan

 

Kiev

Oekraine

 

Bakoe

Azerbeidzjan

 

Moskou

Rusland

 

Jerevan

Armenie

 

In een tweet van de mol staat Mak jaar bok.

 

Dit zinnetje kun je maken met de eerste letters van de steden en landen waar de koppels zaten.

Zou het iets kunnen betekenen?

https://twitter.com/IkBenDeMol/status/949695072781717505

 

1 uur geleden, aron24 zei:

Toffe aflevering. Ron komt overigens gewoon weer terug (geen aankondiging dat hij bij radio 2 zit en geen tragisch muziekje). 

 

 

 

1 uur geleden, Cabyon zei:

Vast..

Ron-BigBoots.png

Ron in Tbilisi

http://www.wieisdemolhints.nl/2018/hints-en-aanwijzingen-aflevering-1-is-mol-2018/

 

 

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een toffe aflevering zeg! Ron zou ik graag terug hebben, vind dat juist toch wel een leuke man voor een team. Wel erg treuzelend en deed zich wel dom voor in de aflevering, dat vond ik juist wel grappig. Stine vond ik daarentegen echt een verschrikkelijk mens, hopelijk vliegt die er gauw uit. En die taxirit van Jan en Jean-Marc, geniaal. :7  Ik ben nog niet echt begonnen met verdenkingen, deze aflevering mee geobserveerd.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Wat een toffe aflevering zeg! Ron zou ik graag terug hebben, vind dat juist toch wel een leuke man voor een team. Wel erg treuzelend en deed zich wel dom voor in de aflevering, dat vond ik juist wel grappig. Stine vond ik daarentegen echt een verschrikkelijk mens, hopelijk vliegt die er gauw uit. En die taxirit van Jan en Jean-Marc, geniaal. :7  Ik ben nog niet echt begonnen met verdenkingen, deze aflevering mee geobserveerd.

Op basis daarvan zou ik ze al bijna af willen schrijven. Die twee had geen idee waar ze me bezig waren. Daarnaast vind ik die reactie van Jan als hij merkt dat de rest niet in Kiev zit, lastig te faken. En Ron mag je ook wel afstrepen; de mol wordt namelijk niet zo snel uit de groep gezet. Ik acht de kans dat mol een vrouw is dus groter dat de mol een man is op dit moment. Ik vraag me trouwens wel af, waarom je in godsnaam jokers gaat weggeven als kandidaat. Van een mol begrijp ik het wel, maar van een kandidaat vind ik het heel erg dom.

 

14 uur geleden, Dexist zei:

Voor de puzzellaars zou hier nog een hint in zitten :P? 

 

Almaty

Kazachstan

 

Kiev

Oekraine

 

Bakoe

Azerbeidzjan

 

Moskou

Rusland

 

Jerevan

Armenie

 

In een tweet van de mol staat Mak jaar bok.

 

Dit zinnetje kun je maken met de eerste letters van de steden en landen waar de koppels zaten.

Zou het iets kunnen betekenen?

https://twitter.com/IkBenDeMol/status/949695072781717505

 

 

 

 

Ron-BigBoots.png

Ron in Tbilisi

http://www.wieisdemolhints.nl/2018/hints-en-aanwijzingen-aflevering-1-is-mol-2018/

 

 

is volgens mij in de talen van enkele van die landen: zien. Denk niet dat je daar veel achter moet zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het geniaal vinden als Ron de mol blijkt te zijn. Dan is dit rode scherm een ideale dekmantel - als hij in aflevering 2 weer terugkomt heeft hij de rest van het seizoen vrij baan om te mollen omdat veel mensen hem dan al hebben afgestreept.

Toch denk ik dat hij niet de mol is, maar wel terugkomt. Ik kan het me haast niet voorstellen dat zijn avontuur al zou eindigen voordat die goed en wel begonnen is.

Overigens, in mijn optiek zou er een regel moeten komen dat iedereen in de eerste aflevering automatisch doorgaat. Dus dat de eerste test en executie pas aan het einde van aflevering twee is. Maar goed, dat doet dan wel weer wat af aan de spanning.

Link to comment
Delen op andere websites

Stine Jensen, Emilio Guzman, Simone Weimans, Jan Versteegh, Olcay Gulsen, Bella Hay, Jean-Marc van Tol, Ruben Hein, Loes Haverkort en Ron Boszhard

 

Allereerst respect voor Jean-Marc. 

 

Groene namen kan je voor mijn gevoel wel afstrepen. De verdachte acties van Olcay en Loes worden te vaak te duidelijk in beeld gebracht. Jan kan je op basis van de vorige al afstrepen.

 

Emilio en Stine hebben tot nu toe niet veel gedaan en zijn daarom sowieso verdacht. Liepen wel de hele tijd goed mee en waren telkens op de juiste plek, waardoor ze geen mol lijken voor de kandidaten, maar goed. Dat soort dingen zijn imo altijd verdacht. Bella kan ik niet echt plaatsen en valt dus in de categorie: kun je absoluut nog niet afstrepen. Ruben heeft geld binnengebracht, maar probeert wel continu chaos te creëren. Zo zou maar eens de mol kunnen zijn. Simone weiger ik te geloven als mol, omdat ze voor de NOS werkt, maar ja op basis van het spel nog niet af strepen. 

 

Volgorde van verdenkingen: Stine/Emilio-Bella/Ruben-Simone. Rest streep ik dus af (voor nu althans)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke aflevering, met een redelijk WTF-niveau. Dat ze in het theater dachten een spelletje te spelen waarbij het gespeelde stuk slechts opvulling was, terwijl achteraf bleek dat het volkomen op hen van toepassing was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...