Jump to content

Wie is de Mol? 2018 (NL)


Dexist

Recommended Posts

11 uur geleden, aron24 zei:

Stine Jensen, Emilio Guzman, Simone Weimans, Jan Versteegh, Olcay Gulsen, Bella Hay, Jean-Marc van Tol, Ruben Hein, Loes Haverkort en Ron Boszhard

 

Allereerst respect voor Jean-Marc. 

 

Groene namen kan je voor mijn gevoel wel afstrepen. De verdachte acties van Olcay en Loes worden te vaak te duidelijk in beeld gebracht. Jan kan je op basis van de vorige al afstrepen.

 

Emilio en Stine hebben tot nu toe niet veel gedaan en zijn daarom sowieso verdacht. Liepen wel de hele tijd goed mee en waren telkens op de juiste plek, waardoor ze geen mol lijken voor de kandidaten, maar goed. Dat soort dingen zijn imo altijd verdacht. Bella kan ik niet echt plaatsen en valt dus in de categorie: kun je absoluut nog niet afstrepen. Ruben heeft geld binnengebracht, maar probeert wel continu chaos te creëren. Zo zou maar eens de mol kunnen zijn. Simone weiger ik te geloven als mol, omdat ze voor de NOS werkt, maar ja op basis van het spel nog niet af strepen. 

 

Volgorde van verdenkingen: Stine/Emilio-Bella/Ruben-Simone. Rest streep ik dus af (voor nu althans)

Ik ben het grotendeels wel met je eens, al staan Simone en Ruben bij mij op dit moment het hoogst.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    12

  • Bassieboy35

    9

  • SpacyColours

    7

  • Dexist

    6

Heb de aflevering net teruggekeken. Inderdaad een uitzending met een hoog wtf-gehalte. Wel erg sneu dat ze Ron er niet in lieten. Wat is die Olcay ook een verschrikkelijk mens zeg. Ben het ook aardig eens met de lijst van Aron, momenteel zit ik dan het meeste op Stine en Ruben. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet aan verdenkmakingen; mijn ervaring is dat mijn keuzes in de eerste helft van het spel vrijwel nooit kloppen :puh: 

 

In de eerste opdracht zou Ruben "Ik wist niet dat er werkzaamheden waren" gemold kunnen hebben. Ook Loes reed op z'n zachts gezegd een beetje vreemd. In de tweede opdracht was iedereen zo'n beetje aan het mollen, daar zat vrijwel niks van gunnen bij. Verder vond ik dat Olcay wel heel makkelijk haar buit aan Stine gaf. In de laatste opdracht heb ik weinig gemol gezien, maar het zou natuurlijk kunnen dat er iemand van boven verkeerde antwoorden gaf, of dat er beneden iemand de verkeerde dingen opschreef. Wel bijzonder dat Olcay hier haar plek in de avontuurlijke groep zomaar weggaf aan Loes, alsof ze wist wat er ging gebeuren en dat ze bedacht dat ze beter in de andere groep zou kunnen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Simone is bij mij flink in het rijtje gestegen van verdachten. Ruben vind ik zelf wat minder verdacht geworden, hoewel zijn bijdrage nog steeds 0,0 is. Bij Stine heb ik ook nog steeds zo'n vermoeden, de mol zou waarschijnlijk wel onder de grond hebben gezeten bij de opdracht met de tunnel. Laat Stine daar nou ook hebben gezeten. 

Link to comment
Delen op andere websites

Stine of Simone. Ruben geloof ik niet zo in, 2 mannen waarvan 1 de mol is? Die kans lijkt mij wel erg klein? Loes en Jan zijn absoluut geen mol. Olcay zou eventueel nog kunnen, maar dat is in het kader: laten we een mol kiezen die zo overduidelijk molt dat bijna niemand gelooft dat ze de mol is. 

 

Dus de volgorde is: Stine/Simone-Olcay-Ruben-Loes/Jan

Link to comment
Delen op andere websites

80% kans dat Stine de mol is, 17% dat Simone de mol is en 3% dat één van de overigen de mol is. Als Stine de mol is, is ze een ongelofelijk slechte mol (ik denk zo'n beetje de slechtste ooit). 

 

En ja, ik probeerde zo vaak mogelijk het woord 'mol' in 1 postte proppen

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel grappig dat het bondje tussen Ruben en Loes nu voorbij is, en Jan er als lachende derde mee wegkomt. Ik sluit mij aan bij Aron wat betreft de mol. Overigens viel me inderdaad op na een uitspraak van Olcay, dat er nooit wat na een opdracht wordt gedeeld. Eigenlijk wel jammer, haalt een beetje de dynamiek weg. Ook voor de kijkers. 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 10-2-2018 om 22:21, Bassieboy35 zei:

Sluit ik mij bij aan. Zag overigens net een foto dat Stine niet als optie bij vraag 20 werd gegeven toen Simone de test maakte. 

Is het scherm van de volgende aflevering, gewoon een hint voor uit, denk ik dan.

 

Ik ben blij dat ik er redelijk naast zat met Stine. Overigens kan voor mij iedereen daar wel de mol zijn, maar op dit moment acht ik Ruben en Simone ik de meest logische opties.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...