Jump to content

Wie is de Mol? 2018 (NL)


Dexist

Recommended Posts

Hoewel er nog maar drie deelnemers zijn, heb ik geen idee wie het zou kunnen zijn. Ruben heeft af en toe wat vage acties, maar Jan kan z'n enthousiasme juist goed gebruiken om dingen fout te doen. Ook Olcay doet veel, maar soms doet ze op bepaalde momenten iets wat niet in het groepsbelang is (ik had nooit eerder gezien dat een kandidaat tijdens een opdracht ineens ging plassen) Ik kijk uit naar de finale.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    12

  • Bassieboy35

    9

  • SpacyColours

    7

  • Dexist

    6

Op 1-3-2018 om 15:57, Guardian1980 zei:

Hoewel er nog maar drie deelnemers zijn, heb ik geen idee wie het zou kunnen zijn. Ruben heeft af en toe wat vage acties, maar Jan kan z'n enthousiasme juist goed gebruiken om dingen fout te doen. Ook Olcay doet veel, maar soms doet ze op bepaalde momenten iets wat niet in het groepsbelang is (ik had nooit eerder gezien dat een kandidaat tijdens een opdracht ineens ging plassen) Ik kijk uit naar de finale.

Same! Mijn gevoel zegt Ruben. Maar ik zeg het niet met 100% zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-3-2018 om 15:57, Guardian1980 zei:

maar Jan kan z'n enthousiasme juist goed gebruiken om dingen fout te doen.

En dat heeft ie gedaan zeg _O_

 

Mooie editie weer, met wellicht de meest spectaculaire mol tot nu toe; zoveel risico's genomen, en slechts bij één persoon überhaupt als hoofdverdachte, wat Ruben dan een terechte winnaar maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch altijd grappig hoe faliekant je er naast kan zitten. Wel echt petje af voor Jan, veel mensen om de tuin geleid door zijn enthousiasme juist als rookgordijn te gebruiken. De bekendmaking in het Vondelpark geeft toch een natuurlijkere reactie dan wanneer het opgenomen is in het land. Toch vind ik het jammer dat er tijdens zo'n uitzending minder plek is voor de molacties en aanwijzingen. Ik ben erg benieuwd wat volgend jaar gaat brengen, zou Jan het presentatorschap van Art over gaan nemen?

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben blij dat Jan de mol blijkt te zijn. Als Ruben of Olcay de mol was geweest, had ik het een beetje teleurstellend gevonden met Ruben die gewoon niets doet of Olcay die van zichzelf al niet te snugger overkomt. Dit is prachtig, zo'n actieve mol die de meest enthousiaste kandidaat speelt. :D Ook goed voor het programma trouwens dat de stemming bij de kijkers zo verdeeld was; dat is de afgelopen jaren wel eens anders geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Toch altijd grappig hoe faliekant je er naast kan zitten. Wel echt petje af voor Jan, veel mensen om de tuin geleid door zijn enthousiasme juist als rookgordijn te gebruiken. De bekendmaking in het Vondelpark geeft toch een natuurlijkere reactie dan wanneer het opgenomen is in het land. Toch vind ik het jammer dat er tijdens zo'n uitzending minder plek is voor de molacties en aanwijzingen. Ik ben erg benieuwd wat volgend jaar gaat brengen, zou Jan het presentatorschap van Art over gaan nemen?

Ik hoop het. 

 

Jan, een klasse mol. Met veel lef gespeeld. Misschien wel de beste mol ooit (samen met Kees). 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...