GTAGames.nl
PrioX

Coil Cyclone supercar nu beschikbaar in GTA Online!

7 berichten in dit onderwerp

medium.gtaonline_cyclone.png.7c726a65217

Ah, het is dinsdag. Iedereen weet inmiddels wat dat betekend. Het zoveelste nieuwe voertuig is vandaag toegevoegd in GTA Online. Ditmaal mogen we genieten van de Coil Cyclone, een nieuwe supercar. Op zich wel leuk voor de verandering, een keer geen auto waarmee we de derde wereldoorlog kunnen starten. :clown: De auto is te koop bij Legendary Motorsport voor $1.890.000

Maar dinsdag zou dinsdag niet zijn als we geen nieuwe bonussen en kortingen zouden hebben. Deze zijn hier te bekijken! :) 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Elektrische supercar ???

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wauw, nog een nutteloze super car. Dankje Rockstar Games! :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Doet me een beetje vaag aan een Nobel M600 denken, niet wat men in gedachten had (hoewel, met een naam als Coil is dat niet zo ver weg).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Puur betreft prestatie. Wat maakt deze anders?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Vraag mij af wanneer Rockstar nu eens een degelijke, normale electrische wagen in het spel steekt a la Tesla Model S.. tot nu toe of een Prius of een Roadster..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Coil Cyclone is gebaseerd op Rimac Concept One en het valt me op hoe erg Cyclone lijkt op de echte versie.

En wat een fucking mooie auto! Heb dat direct gekocht en het helemaal naar mijn smaak opgepimpt.

Ik heb meerdere lak, liveries en velgen in gedachten dat ik er misschien nog eens 2 ga kopen.

Boeiend dat het een elektrische auto is, een voordeel is dat je dan goed naar je favoriete muziek/radiostations kunt luisteren.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.