Jump to content
PrioX

Coil Cyclone supercar nu beschikbaar in GTA Online!


medium.gtaonline_cyclone.png.7c726a65217

 

Ah, het is dinsdag. Iedereen weet inmiddels wat dat betekend. Het zoveelste nieuwe voertuig is vandaag toegevoegd in GTA Online. Ditmaal mogen we genieten van de Coil Cyclone, een nieuwe supercar. Op zich wel leuk voor de verandering, een keer geen auto waarmee we de derde wereldoorlog kunnen starten. :clown: De auto is te koop bij Legendary Motorsport voor $1.890.000

 

Maar dinsdag zou dinsdag niet zijn als we geen nieuwe bonussen en kortingen zouden hebben. Deze zijn hier te bekijken! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Coil Cyclone is gebaseerd op Rimac Concept One en het valt me op hoe erg Cyclone lijkt op de echte versie.

En wat een fucking mooie auto! Heb dat direct gekocht en het helemaal naar mijn smaak opgepimpt.

Ik heb meerdere lak, liveries en velgen in gedachten dat ik er misschien nog eens 2 ga kopen.

Boeiend dat het een elektrische auto is, een voordeel is dat je dan goed naar je favoriete muziek/radiostations kunt luisteren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dacht even dat het was gebaseerd op de nieuwe Tesla Roadster 2. Echter was toen deze GTA Online update uitkwam nog helemaal niet bekend dat Tesla met een nieuwe sportwagen zou komen. :puh:

 

Heeft iemand al een proefrondje gereden in de Cyclone? is het wat of kan je hem beter links laten liggen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Joriz zei:

Dacht even dat het was gebaseerd op de nieuwe Tesla Roadster 2. Echter was toen deze GTA Online update uitkwam nog helemaal niet bekend dat Tesla met een nieuwe sportwagen zou komen. :puh:

 

Heeft iemand al een proefrondje gereden in de Cyclone? is het wat of kan je hem beter links laten liggen?

Rimac Concept One:

https://www.netcarshow.com/rimac/2016-concept_one/

 

Maar de achterkant is ietwat gebaseerd op Koenigsegg Agera R:

Spoiler
Spoiler

L-Koenigsegg-Agera-Rear-View.jpg

 

 

Of je de auto beter links kunt laten liggen of niet is echt puur subjectief want niemand kan dat voor je zeggen en bepalen.

Zelf vind ik het echt een heel mooie auto met prima handling en het voordeel van elektrische motor is dat je veel beter naar je favorite muziek/radiostations kunt luisteren.

Heb 3 Cyclones gekocht, ieder met andere livery, velgen en paint :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...