Jump to content

Functies uit oude GTA's die je ook graag wilt terugzien in GTA VI?


Michael

Recommended Posts

Welke functies uit oude GTA's wil je weer terugzien in GTA VI? Ik zou graag Snapmatic terug willen zien in GTA VI. Ik vind het heel leuk om bezig te zijn met Snapmatic. Het zou jammer zijn als we die functie niet meer hebben in GTA VI. Het politiesysteem van GTA IV was ook heel erg interessant. In een politiewagen stappen, en dan missies doen voor de politie.. Wapens kopen van vrienden, zoals in GTA IV, TLAD, nieuwe huizen kunnen kopen (GTA San Andreas) lijkt mij ook héél tof. Ik merkte op dat het kopen van bedrijven in GTA V wel leuk was, maar ook een beetje saai, want je kreeg maar een paar extra missies en je kan bij de meeste bedrijven niet naar binnen gaan. Mochten we weer bedrijven kunnen kopen, dan hoop ik dat we er veel dingen mee kunnen doen. Naar binnen gaan, of bijvoorbeeld zoals in TBOGT club management doen. Daarnaast ook het modden van voertuigen zoals in GTA V maar dan met meer functies, en niet zo'n simpel systeem uit GTA IV bijvoorbeeld. :)

Link to comment
Delen op andere websites

19 uur geleden, Tommie59 zei:

De GPS stem uit GTA IV. Die vind ik echt geweldig en ik miste hem in GTA V. Totaal willekeurig soms de gesproken ´pling-plong´. :7

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Wel jammer dat het niet bij je eigen markpoints (groene lijn) was, maar alleen bij objective (gele lijn).

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso het drugsdealen uit Chinatown Wars. Een van de uitgebreidste minigames waarvan ik toch wel verwacht had dat deze op wat voor manier dan ook zou terugkeren. En dan de quick time event uit Chinatown Wars. Bijvoorbeeld het moeten openslaan van de autoruiten wanneer je in het water ligt, of het aan de praat moeten krijgen van een gesloten auto door wat draadjes onder het dashboard te verbinden. Ik vind zulke features wel uniek. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

'Simpelweg' de Hidden Packages, Unique Stunt Jumps en Rampages, dat zijn voor mij de klassieke collectables en minigames van GTA. Als dat erin zit ben ik al snel tevreden. En als het dan even kan ook Rampages met RC-voertuigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op ‎14‎/‎11‎/‎2017 om 21:34, Big Boss zei:

Ik hoop echt dat Empire Building een keer terug keert.

Dat was zeker een leuke bezigheid!

 

Zelf zie ik vooral graag wat interieurs met eetopties, dat brengt zo'n wereld wat meer tot leven. In feite hadden de voorgaande games (op V, die wel snacks in gas stations heeft, maar dat is niet hetzelfde) dit wel, dus de kans bestaat zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kopen van Safe Houses heb ik altijd zo'n leuke feature gevonden. Vooral in SA, waar je zo veel verschillende huizen kunt kopen in zo veel verschillende omgevingen... Zoiets kan denk ik vooral erg bijdragen aan de beleving van een GTA met een wat diverse omgeving/map. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...