Jump to content

Ps4 nat type ( denk ik )


Bennie396

Recommended Posts

Goedemiddag, 

Ik heb problemen met het spelen van gta 5 online op mijn ps4. Na een middagje googlen en bellen wel een stuk wijzer geworden wat betreft mijn router(experia box v10), maar wil het zootje nog niet functioneren. 

Dit zorgde bij mij voor enige frustratie, en probeerde ik eens mijn mobiele hotspot te verbinden. Toen werkte het wel naar behoren, terwijl ik via deze verbinding een nat type 3 had, en via mijn eigen vaste verbinding een nat type 2, wat niet werkt.

Wat ik heb geprobeert is het volgende;

In mijn router dmz ingeschakeld

In mijn router Upnp aan gezet

Op de ps4 de DNS ingesteld op primair 8.8.8.8 en secundair 8.8.4.4

Poort forwarding in geschakeld

Nadat ik dit geprobeert had en het zootje nog niet werkt, toch kpn gebeld maar helaas kon niemand mij verder helpen. Nu kan ik mij niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem, daarom wil ik heeeeeeul erg graag jullie hulp..

 

 

Tevens werken andere games prima, het is enkel gta online die 'gegevens niet kan downloaden' maar dit lukt wel als ik mijn telefoon connect. Ik met mijn logische mannen hersens denk dan dat het probleem in mijn router zit. Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen..
 
 
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Bennie396! :)

 

Wat is de precieze foutmelding die je in beeld krijgt? Vorige week is er namelijk iets aangepast bij Ziggo en KPN waardoor veel klanten moeite hebben verbinding te maken met de Rockstar servers. In dit topic staan meer klachten en ook een mogelijke oplossing. De foutmelding in dat topic is ''ALERT: Could not download files from the Rockstar Games Services required to play GTA Online. Please try again''. 

Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, PrioX zei:

Welkom op het forum Bennie396! :)

 

Wat is de precieze foutmelding die je in beeld krijgt? Vorige week is er namelijk iets aangepast bij Ziggo en KPN waardoor veel klanten moeite hebben verbinding te maken met de Rockstar servers. In dit topic staan meer klachten en ook een mogelijke oplossing. De foutmelding in dat topic is ''ALERT: Could not download files from the Rockstar Games Services required to play GTA Online. Please try again''. 

Dat is precies die foutmelding!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...