Jump to content

Bedankt, Bassieboy35!


Dutchy3010

Recommended Posts

Al voor de herindeling van de crew, gaf Bassieboy35 aan zijn taken als GM neer te willen leggen. Misschien uit de stille hoop dat @Bassieboy35 zijn mening zou herzien, heb ik dat even laten liggen. Helaas was zijn besluit (voorlopig ;)) definitief. Een oranje jasje zal hem echter niet misstaan.

 

Dank voor alles, Bassieboy35, en ik hoop je vaak nog te zien hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Bas, bedankt voor je ontzettend grote inzet. Ik vond het erg leuk om met je te mogen samenwerken aan o.a. grote ideeën en het nieuws. Een PB-gesprek met (in korte tijd) bijna 600 reacties zegt meer dan genoeg. :puh: Ik denk dat veel leden niet helemaal beseffen hoeveel tijd jij de afgelopen jaren nu werkelijk in het forum hebt gestoken. Petje af daarvoor. Jammer dat je nu stopt. Maar de erelid-status misstaat je niet en is zeker terecht. Hopelijk zien we je nog vaak langskomen, en wie weet ooit nog eens in de crews.

 

Bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Bas, ik wist al een tijdje dat je zou gaan stoppen met je werk als globaal moderator op het forum. Je hebt echt héél veel tijd in het forum gestoken. Niet alleen als globaal moderator, maar ook als moderator, en OWN hoofdredacteur voor vele jaren. Ook hebben we samen een aantal jaar geleden samen een contest georganiseerd. Je hebt toen helaas het meeste werk moeten doen omdat mijn laptop kapot ging tijdens de contest, maar goed. Het was heel leuk om met je dat te organiseren. Je was in mijn ogen altijd een van de beste leden op het forum. Je hebt ontzettend veel gedaan voor het forum, dus dat je stopt is jammer voor het forum. Volgend jaar praten we al vijf jaar met elkaar en ik ben dankbaar voor alle gesprekken die we samen hebben gehad en je vriendelijkheid. De erelid-rang verdien je zeker. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n zes jaar geleden was het dat ene Bassieboy35 mij voor het eerst echt opviel. Samen met Flixiee (een gang-genoot) bracht hij ons Top Gear GTA IV (voor wie dat (niet) kent, bekijk vooral de filmpjes die ze maakten, erg leuk) Verder had ik geen idee dat het zo'n bijzonder lid was...

 

En nu stop je als GM. Enorm bedankt voor je bijdrage, zowel voor, maar zeker ook achter de schermen. Draag je nieuwe oranje jas met trots, en kom 'm vooral nog eens showen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 16-11-2017 om 16:26, Guardian1980 zei:

Zo'n zes jaar geleden was het dat ene Bassieboy35 mij voor het eerst echt opviel. Samen met Flixiee (een gang-genoot) bracht hij ons Top Gear GTA IV (voor wie dat (niet) kent, bekijk vooral de filmpjes die ze maakten, erg leuk) Verder had ik geen idee dat het zo'n bijzonder lid was...

 

 

Ik kan je link niet zien (geen toegang tot die pagina) maar is dat al 6 jaar geleden? Mijn tijdbesef is echt waardeloos :clown: Ik kan me die video's nog goed herinneren. Intro met Top Gear Tune, de Jeremy lookalike en natuurlijk the Star in a reasonably priced car met elke week een ander forumlid.

 

I.i.g. het ga je goed @Bassieboy35 ;) 

 

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Davedavy zei:

Ik kan je link niet zien (geen toegang tot die pagina)

Hmmm ja ik zie het nu; ik had m'n duikbril op toen ik dit topic vond. Misschien maar weer eens boven water toveren, zonde dat niet iedereen dit kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...