Jump to content

Speler meld mij psn af


Clawfinger75

Recommended Posts

9 uur geleden, Clawfinger75 zei:

Hallo, ik speel nog niet zo lang gta 5 op ps3 maar in een online lobby kreeg ik een bericht via de telefoon dat ik offline ging en na enkele ogenblikken was mijn psn afgemeld. Kunnen zij dat zomaar?

 

Nee, dat kunnen zij niet.

Het kan wel zijn dat er iets misging bij jouw verbinding met de PSN servers. Was het bericht van een andere speler of van een personage?

Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Tommie59 zei:

 

Nee, dat kunnen zij niet.

Het kan wel zijn dat er iets misging bij jouw verbinding met de PSN servers. Was het bericht van een andere speler of van een personage?

 

11 uur geleden, Tommie59 zei:

 

Nee, dat kunnen zij niet.

Het kan wel zijn dat er iets misging bij jouw verbinding met de PSN servers. Was het bericht van een andere speler of van een personage?

De tekst die ik kreeg was in het Nederlands ‘ jij gaat offline’ niks meer en was op een moment dat ik een speler had vermoord na het telefoontje reed hij mij dood en ik was offline mijn psn gaf een error fout en ik moest weer account gegevens bevestigen 

 

Ik had vrijwel geen tijd om die naam te zien van dat sms’je nadien kon ik weer inloggen en online gaan. Mijn wachtwoord werkt nog maar moest wel mijn visa gegevens bevestigen en die 3 nummers ingeven 

 

16 uur geleden, Dexist zei:

Van wie kreeg je dat telefoontje? Gewoon van een andere speler? 

 

Kon je direct weer terug op je psn? Als ik jou was zal ik dan in ieder geval je wachtwoord veranderen (kan sowieso nooit kwaad) 

 

Bedankt voor de tip, daarnet een nieuwe aangemaakt 

Link to comment
Delen op andere websites

@Clawfinger75

Wel een vreemde situatie, houd vooral je account en je creditcard gegevens goed in de gaten (aan gezien je die dus gekoppeld hebt?) Heb je daar mee eens cards gekocht? anders hoeft dat niet per se geloof ik. Er is natuurlijk altijd een kleine kans dat iemand je wachtwoord wist the achterhalen, gewoon een goed wachtwoord nemen en die kans wordt nog kleiner. Misschien was het een toevallige samenhang van iemand die jou sms'te en een 'normale' disconnect. Laat ons zeker weten als het weer gebeurd!    

Een extra beveiliging is nog weer de 2-step-authentication (klik) Dan krijg je ook een code op bijvoorbeeld je mobiel als je inlogt. 

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

5 uur geleden, Clawfinger75 zei:

 

De tekst die ik kreeg was in het Nederlands ‘ jij gaat offline’ niks meer en was op een moment dat ik een speler had vermoord na het telefoontje reed hij mij dood en ik was offline mijn psn gaf een error fout en ik moest weer account gegevens bevestigen 

 

Ik had vrijwel geen tijd om die naam te zien van dat sms’je nadien kon ik weer inloggen en online gaan. Mijn wachtwoord werkt nog maar moest wel mijn visa gegevens bevestigen en die 3 nummers ingeven 

 

Bedankt voor de tip, daarnet een nieuwe aangemaakt 

Dat doen spelers/groepjes vaak zodat zij de publieke sessie voor henzelf hebben. Dan kunnen zij zonder eventuele inmenging crates enz verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, TryX zei:

Nee, maar ze kunnen wel voorstellen om jou te kicken, wanneer er dan een meerderheid "kick" kiezen, wordt je de sessie uit gegooid.

Maar krijg je dan geen alert scherm? Ik kreeg niks meteen melding dat ik offline was. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...