Jump to content
PrioX

The almighty returns! De FH-1 Hunter is nu beschikbaar in GTA Online!


medium.gtaonline_hunter.png.24b503f2d270

 

We hebben er wat langer op moeten wachten. Maar vanaf vandaag is de Hunter beschikbaar in GTA Online. Kort na de release van GTA V kwam men erachter dat de Hunter in het spel had gezeten na het zien van een reclame op de in-game televisie. De Hunter was al eventjes speelbaar tijdens Smuggler's Run missies die je als CEO kunt starten. Maar vanaf vandaag maakt hij zijn grote comeback en kan iedereen deze badboy kopen voor $3.100.000 of $4.123.000 (trade prijs) bij Warstock Cache and Carry. :sigaar: 

 

Dit is overigens het laatste nieuwe voertuig uit de Smuggler's Run update. We kunnen binnenkort dus weer iets nieuws verwachten. 

 

Er zijn natuurlijk ook weer bonussen en kortingen beschikbaar. Zo zijn er ook 16 nieuwe Transform Races waarvoor je dubbel RP en GTA$ kunt verdienen. De volledige lijst is hier te bekijken. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben heeeel benieuwd naar dat ding, dat zou nog wel eens de opvolger van de Opressor en de hydra kunnen zijn als ideale KD opschroef en badsport tool kunnen zijn.

In de missies is dat ding amper te slopen maar dat is bijna ieder voertuig in missies. zelfs de postbusjes zijn dan ineens zwaarder bepantsert dan een tank.

Wellicht spat deze nu ook direct uitelkaar na een explosive sniper bullit. Straks dat ding kopen en ergens een ruzie creëren om goed te testen.

 

Fijn dat er ook weer nieuwe Transform races zijn. Daarmee zijn de RP's lekker op te krikken en ook flink wat knaken mee binnen te harken voor de "dode" uurtjes. (wanneer we eens niet hoeven te slepen met pakketjes van bunkers, warehouses etc :-) ) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

20 minuten geleden, Sandertju zei:

Ik ben heeeel benieuwd naar dat ding, dat zou nog wel eens de opvolger van de Opressor en de hydra kunnen zijn als ideale KD opschroef en badsport tool kunnen zijn.

In de missies is dat ding amper te slopen maar dat is bijna ieder voertuig in missies. zelfs de postbusjes zijn dan ineens zwaarder bepantsert dan een tank.

Wellicht spat deze nu ook direct uitelkaar na een explosive sniper bullit. Straks dat ding kopen en ergens een ruzie creëren om goed te testen.

 

Fijn dat er ook weer nieuwe Transform races zijn. Daarmee zijn de RP's lekker op te krikken en ook flink wat knaken mee binnen te harken voor de "dode" uurtjes. (wanneer we eens niet hoeven te slepen met pakketjes van bunkers, warehouses etc :-) ) 

Heb ermee gespeeld tijdens een missie, hij kan een aantal raketten hebben en zelf veel tegelijk afvuren. Echter zijn deze niet doelzoekend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb het even opgezocht.
Hij kan ongeveer 3 raketten hebben (tegen zicht)
Hij kan bommen droppen.
Kan achter elkaar (snel) homing raketten afsturen.
Kan er een stuk of 8 tegelijk afvuren zonder homing.
Met sniper MK2 explosive rounds heb je 7 hits nodig om deze te slopen.

Echter door het canon van de hydra is deze kapot in enkele seconden. Tevens is deze heli ook behoorlijk snel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit meen je niet? WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER een OORLOG update ? Sta je dan versteld dat de jeugd tegenwoordig die radicale gedachten hebben? Oorlog, oorlog, oorlog????? Waarom eens geen nieuwe HUIZEN of GARAGES die je kan kopen? Of een missie waar je met een vrachtwagen vol hout naar de andere kant map moet rijden zonder schade? Er zijn ook zoveel mooie villa's en garageloodsen te zien waar je niet in kan. Van die customgarages die je bv zelf kan runnen? Neen; oorlog dood en verderf? :) ik speel mooi SOLO hoor dan !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het schijnt dat oorlog goed voor de handel is. Sinds GTA5 / Rockstar overgenomen door wie ook alweer? is alles veel duurder geworden.

Het zal geen The sims spel, farming simulator of Rollercoaster Tycoon gaan worden. Soms lijkt het wel een Call Of Duty met die gasten die ongelofelijk goed kunnen snipen, rollen en zich zelf dan snel opblazen, ghostmode doen, Hydra attacks en pussymodus. Gelukkig zijn de upgrades nog gratis als je een beetje kunt glitchen zo nu en dan en dus geen sharkcards hoeft te kopen om een nieuwe heli te kopen van bijna 6 miljoen met alle upgrades.

Wat betreft de jeugd en radicale gedachten komen naar mijn idee niet van dit soort games maar van socialmedia, indoctrinatie, nepnieuws, geloof. geld, olie en de rest van die hele discussie.

 

Het leuke aan GTA is dat het zo veelzijdig is er er nog immer nieuwe elementen aan worden toegevoegd.

 

Er schijnt een update te komen waar je dure huizen met garages aan te komen dus die wens lijkt uit te gaan komen.

 

Even on-topic korte conclusie van de FH-1 na een kwartiertje spelen met een volledig upgraded exemplaar.

Mijn eerste indruk is dat deze ook tegen valt. Deze is niet zo wendbaar, voelt vrij zwaar. Schiet wel lekker maar ik denk dat als je een Hydra of P45, explosive bullits als tegenstander hebt je snel beneden bent. Vanavond nog maar eens verder gaan met andere spelers irriteren met dit ding.

 

Bewerkt: door Sandertju
Conclusie FH-1

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja maar heb zo eens gekeken op google en bij Euro Truck Simulator ben je aan het rijden zonder handen op het stuur? Ook niet mijn ding dan :D 

Verder hou ik wel van GTA (al sinds San Andreas alle GTA's) gewoonweg omdat je er vrij kan rondlopen. Maar tegenwoordig hangen me die updates wel wat de keel uit.

Wat ook enorm vervelend is, maar daar is die "meest irritante topic" voor : Continu opgebeld worden :( ppfff . GSM uitzetten zou handig zijn :)

Kijk al uit naar die huizen update dan ! :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dit meen je niet? WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER een OORLOG update ? Sta je dan versteld dat de jeugd tegenwoordig die radicale gedachten hebben? Oorlog, oorlog, oorlog????? Waarom eens geen nieuwe HUIZEN of GARAGES die je kan kopen? Of een missie waar je met een vrachtwagen vol hout naar de andere kant map moet rijden zonder schade? Er zijn ook zoveel mooie villa's en garageloodsen te zien waar je niet in kan. Van die customgarages die je bv zelf kan runnen? Neen; oorlog dood en verderf? :) ik speel mooi SOLO hoor dan !

de jeugd van tegenwoordig mag dit spel officieel niet spelen omdat het een 18+ spel is, maar die slechte ouders laten dit toe en staan dan raar te kijken als  de jeugd van tegenwoordig zulke dingen in het echt na gaan doen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

57 minuten geleden, coolguynl zei:

de jeugd van tegenwoordig mag dit spel officieel niet spelen omdat het een 18+ spel is, maar die slechte ouders laten dit toe en staan dan raar te kijken als  de jeugd van tegenwoordig zulke dingen in het echt na gaan doen

:) ja inderdaad is zo. En eigenlijk is Rockstar zelf verantwoordelijk voor zijn updates. Die zouden beter moeten weten, maar tja Amerika is een land van wapens he.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ach ik vind het soms wel wat hebben maarja ik ben ook al 32 hahahahha.  alleen vind ik het jammer dat alle nieuwe voertuigen allemaal zo  duur zijn.  ik ben nu aan het sparen voor hangar en dan voor een mooi vliegtuig.  de eerste helikopter die in me hangar zou komen is toch mijn buzzerd attack helicopter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Gelijk gekocht, mooi dingetje! Toen ik hem in de Smugglers Run trailer zag wist ik gelijk dat deze oude bekende de mijne zou worden. Heb sindsdien weken zitten sparen. En eindelijk is het zover, hij is er! 

 

IMG_20171121_164033.thumb.jpg.b65b823024949eba120907260dd3d017.jpg

ik schiet je vrijdag gelijk uit de lucht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...