Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Wollongong

Kan een bericht dat geciteerd is niet lezen

Recommended Posts

Wollongong

Hi,

ik heb een notificatie ontvangen dat iemand op mijn bericht heeft gereageerd, maar als ik erop klik, blijk ik geen rechten te hebben om het te lezen (prullenbak). Best apart, want ik heb dus geen idee welk bericht het was, ook is me nu onduidelijk of ik door een moderator ben gecorrigeerd, of dat het ging over een andere discussie die op verzoek gesloten is, ofzo. Hoeveel zin hebben notificaties? Als het iets betreft wat ik fout zou hebben gedaan, is het dan niet handig dat ik weet wát?

PrioX

Hoeveel uur geleden heb je deze notificatie gekregen? Ik heb namelijk gisterenavond een dubbelpost van Gijs1983 samengevoegd waardoor er eentje naar de prullenbak is verplaatst. Het gaat over deze post. :) 

Guardian1980
3 uur geleden, Wollongong zei:

Als het iets betreft wat ik fout zou hebben gedaan, is het dan niet handig dat ik weet wát?

Als jij iets verkeerd heb gedaan, dan krijg je dat echt wel te horen.

In dit geval had iemand jou geciteerd, waarop jij de bewuste notificatie kreeg. Echter voordat jij het bericht las heeft PrioX iets gedaan waardoor die post (weliswaar inhoudsloos) naar de prullenbak ging, en jij vervolgens bij het openen van de notificatie (die er nog steeds was) die melding kreeg. Niks bijzonders dus.