Jump to content
PrioX

De Transform Race Creator en meer is beschikbaar in GTA Online!


medium.transformracecreator.jpg.98530fc6

 

Vanaf vandaag kunnen spelers aan de slag met de nieuwe Transform Race Creator in de Content Creator. Spelers kunnen op deze manier zelf een Transform Race creëren met o.a. nieuwe voorwerpen en delen met de community. Tijdens deze races op speciale parcours wissel je telkens van voertuig. Deel vooral jouw creaties in het Online: Creaties-forum en wie weet delen we jouw creatie op onze Facebook-pagina:*D

 

medium.gtaonline_lazer.png.fd1677f49be62

 

Daarnaast kunnen we vanaf vandaag de P-996 Lazer jet kopen via Warstock Cache and Carry. Een aardig zakcentje is wel vereist. Voor $6.500.000 kan hij van jou zijn. Zoals bijna iedereen wel weet is dit geen nieuwe jet. De P-996 Lazer was voorheen enkel (tijdelijk) te bemachtigen door hem te stelen uit Fort Zancudo. Nu is er dus een legale manier om dit voertuig te bemachtigen! ^_^

 

De speciale Black Friday kortingen zijn inmiddels verlopen. Maar Rockstar laat ons niet met lege handen staan. Er zijn nieuwe bonussen en kortingen beschikbaar en deze kun je hier bekijken. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op ‎29‎/‎11‎/‎2017 om 12:30, TryX zei:

Alles for that money..

 

Ik vind GTA nog steeds een top game, echter begint het steeds meer call of duty te lijken ipv een criminal game..

Ik ben vooral HEEL BLIJ dat ik niet de enige ben die er zo over denkt !!!!! GTA is echt van zijn lijn aan het gaan, en niet een klein beetje ! San Andreas is voor mij nog steeds de beste GTA die er was! Let wel, dat Online gebeuren is mooi, wagens kunnen verkopen, en eigen huis/appartement hebben, je eigen zin kunnen doen. Maar die oorlog updates en callphones zijn er teveel aan. Ik vrees als ze niet snel met nieuwe map (GTA 6?) gaan komen dat ze veel mensen gaan verliezen ipv winnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

16 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik ben vooral HEEL BLIJ dat ik niet de enige ben die er zo over denkt !!!!! GTA is echt van zijn lijn aan het gaan, en niet een klein beetje ! San Andreas is voor mij nog steeds de beste GTA die er was! Let wel, dat Online gebeuren is mooi, wagens kunnen verkopen, en eigen huis/appartement hebben, je eigen zin kunnen doen. Maar die oorlog updates en callphones zijn er teveel aan. Ik vrees als ze niet snel met nieuwe map (GTA 6?) gaan komen dat ze veel mensen gaan verliezen ipv winnen.

Ikzelf maak me ook schuldig aan het gebruik van de recente updates. Echter vind ik wel dat de sfeer er minder op geworden is, en dat vind ik toch jammer.

Het is natuurlijk wel een kwestie van vraag en aanbod, zolang er "kids" zijn die shark cards kopen, zullen zij deze tak op blijven gaan, helaas.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

12 uur geleden, PrioX zei:

Ik bewaar mijn centjes nog even voor de kerst update die we dit jaar ook vast wel weer te zien krijgen. Ben benieuwd of er wat leuke properties bijkomen die het geld waard zijn. :) 

Ja een kerstboom in je appartement en wellicht rotte sneeuw :D . Maar wellicht zal het weer een oorlog kerstupdate worden, zo een terroristische gevechtsvoertuig vol wapens en raketten versiert met vrede en liefdevolle kerstsfeer (????) :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ja een kerstboom in je appartement en wellicht rotte sneeuw :D . Maar wellicht zal het weer een oorlog kerstupdate worden, zo een terroristische gevechtsvoertuig vol wapens en raketten versiert met vrede en liefdevolle kerstsfeer (????) :D 

Met andere woorden: Grand Theft Auto: Call of Duty Freemode :D

Online is echt gigantisch verrot. Vorig jaar waren het heel leuke tijden want toen waren Hunting Packs, Entourage en Extractions erg populair

en die adversary modes zijn dan ook echt superleuk. Of die Lamar missies en andere contact missies.

Als je naar die oude game modes vergelijkt met die van nu, dan zie je echt enorm grote verschillen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik zou weten hoe je ene eigen game moet maken (lijkt me iets enorm moeilijk) dan zou ik best veeeel ideetjes hebben met GTA :) Voor mij staat GTA om auto's stelen en ze naar Simeon brengen. Hoe meer schade, hoe minder betaalt ! Zo nu en dan eens een shop overvallen. Of een lading hout of wagens van ene kant map naar andere brengen zonder schade (zoals bij Franklin zijn drankvoorraad die je moet brengen binnen tijd zonder schade). En dan mooie villa kopen waar je door de ramen naar buiten kan kijken, niet als die huizen nu met een vlak plat raam als een muur !!! Heel veel fouten bij de gebouwen ook! Let maar eens naar je 10car garages: 1 poort buitenkant en 2 poorten binnen !!!! Je gaat van je garage naar je huis, en je garage en je huis staat buitenkant niet eens tegen elkaar !!! Dit zijn details, maar belangrijke details die oorlogliefhebbers niet deren. GTA is GTA niet meer ! kan veeeel stukken beter gebracht worden. Maar wie zijn wij? Gewoon wachten op weer een teleurstellende update en dan ooit eens de knoop doorhakken : STOP met GTA :( 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...