Jump to content

GTA Online: Kerstmis 2017 content


PrioX

Recommended Posts

gallery_123064_235_231761.jpg

 

Kerstmis, een van de gezelligste dagen van het jaar. De feestdagen komen er weer aan en we zullen vast weer een kerst update zien op GTA Online. Voorgaande jaren kregen we bijvoorbeeld passende maskers, een aantal voertuigen en wapens als de homing launcher. 

 

Wat hoop jij dit jaar te zien aan content voor de feestdagen in GTA Online? :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 6-12-2017 om 22:35, Wollongong zei:

Ik wil sneeuwballen!

Niks bijzonders.


Gewoon, sneeuwballen. Doen geen schade ofzo, maar zijn wel leuk.

 

Deze zal je zeker tegenkomen, deze zaten bij de sneeuw afgelopen 3 jaar. :)

Ze doen overigens een klein beetje schade, dus je kan iemand vermoorden met sneeuwballen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Op 18-12-2017 om 17:56, PrioX zei:

Zoals hier al gepost is komt binnenkort de Hermes terug. Met kerstmis krijgen we eenmalig de optie om deze gratis aan te schaffen als kerstcadeau van Rockstar! :) 

De Hermes is inderdaad gratis te verkrijgen op eerste kerstdag en eerste kerstdag only. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Bassieboy35 zei:

Las het inderdaad, je moet blijkbaar wachten op een berichtje dat je alle kerstbonussen hebt ontvangen. Dus dat vuurwerk etc. 

Deze melding krijg je als je je apartement/clubhuis/whatever uitloopt. Er staat free op de superautos pagina, maar krijg deze afbeelding te zien

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/921415624770945346/C0FE8C2B06364E6A9C38C522A73D3409DD8D35C3/

 

Bij een vriend van mij is ondanks dat er free stond toch 535k afgeschreven.. Ben een ticket aan het maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, ik kreeg al dat venster dat ik alle kerstbonussen heb ontvangen en dus was het zichtbaar dat Hermes 'FREE' was.

Ik vond het al raar dat er een bedrag miste want er klopte iets niet en dat klopt, R* heeft het heel slecht gedaan. Toch niet gratis.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...